به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 11 آذر 96 [ 10:48]
    تاریخ عضویت
    1389-5-14
    نوشته ها
    376
    امتیاز
    8,441
    سطح
    61
    Points: 8,441, Level: 61
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,178

    تشکرشده 1,175 در 313 پست

    Rep Power
    53
    Array

    چگونگی راهنمایی یک دوست در ارتباط با فرزندش!

    سلام دوستان،

    راستش من تازگی ها با یه خانومی آشنا شدم که شرایط خوبی نداره:

    - همسرش 10 سال پیش فوت شده
    -دخترش 15 روزش بوده که پدرش فوت شده

    - به خاطره یه سری مسائل، نه حمایت خانواده ی خودش رو داره نه خانواده ی همسرش!
    - شاغل نیست و بسیار شرایط مالی بدی داره!

    حالا:

    1- یه بار با هم هم صحبت شدیم و در مورده دخترش گفت که همدمش هست و تمام مسائل و مشکلات رو با اون در میون می ذاره، من فکر می کنم این کارش اشتباه هستش و داره باریو رو دوش این دختره بیچاره می ذاره و این دختر زود داره بزرگ می شه و بچگی نمی کنه!


    2- فرزندش به صورت وحشتناکی ترس از دست دادن مادرش افتاده به جونش و همش به مامانش می گه قول بده که منو ترک نکنی و نمیری!!!!!!!!! جالب اینجاس که این خانوم بش می گه مرگ درست خداس و من شاید برم و تو باید مقاوم باشی و از این حرفا!!!!!ترس این بچه هم چنان باقی می مونه و به نظره من این حرفا رو نباید بزنه!

    از شناختی که از این خانوم دارم، می دونم که اگه بش بگم این رفتارت اشتباه هست، دیگه اونو انجام نمی ده!
    کتاب خریدن و اومدن تو نت و رفتن پیش مشاور اصلا براش مقدور نیس! من هر سه تاش رو بش پیشنهاد دادم! خیلی فقیره!

    حالا من نمی دونم چی باید بش بگم! یعنی تو این دو مورد که به نظرم خیلی مهمه، نمی دونم چطوری کمکش کنم!
    [align=center]هیج کس نمی تواند بدون رضایت شما، در شما احساس حقارت به وجود آورد![/align]

    [align=center]اگر شخصیت خود را با فعالیت های شغلی خویش می سنجید، پس وقتی کار نمی کنید فاقد شخیصت هستید![/align]

  2. کاربر روبرو از پست مفید ایوب تشکرکرده است .

    roze sepid (جمعه 11 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوست داشتن بعد از جدایی
    توسط esteghlal در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 آبان 95, 13:18
  2. راهنمایی در مورد دوست ...
    توسط دیاموند123 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: شنبه 27 شهریور 95, 21:51
  3. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10
  4. دوست دارم ازدواج کنم راهنمایی میخوام
    توسط pironi در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: شنبه 07 خرداد 90, 07:01
  5. دوست داشتن چه نشانه هایی دارد؟
    توسط دلداده در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 مهر 88, 20:30

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.