سلام
بخدا خجالت می کشم که باز دارم پست می زنم! از روی همه دوستانی که راهنماییم کردند، شرمنده ام!
ولی نمی دونم چرا نمی تونم از عهده حل مشکلاتم بر بیام!
تو تاپیک "چگونه بپرسم چرا؟" که در امضایم هست، دنبال راهکار گشته بودم. ولی باز موفق نشدم!!
============================
برای یکی از درسهای دانشگاه، استاد گروه بندی کرده بود و اعضای گروه باید یه سرگروه انتخاب می کردند و با هماهنگی اون کارها رو انجام می دادند.
من به این درس خیلی علاقه داشتم و حسابی وقت گذاشتم، کارهایی که بهم محول می شد و کامل انجام می دادم و چندتا پیشنهاد هم داشتم که خیلی ازشون استقبال شد.
سرگروهمون مکرر تلفنی ازم تشکر می کرد. بارها بدگویی چندتا از اعضای گروه پیشم کرده بود که اصلا همکاری نمی کنند. و تا لحظه قبل از ارائه مون هم از یکی بدگویی می کرد!
مدام هم می گفت من تعریف تو رو پیش استاد خیلی کردم!
اما...
امروز که با همین سرکار سرگروه وارد کلاس شدیم، از همون لحظه با رفتارش و ایما و اشاره، هم به استاد و هم بقیه نشون می داد که انگار یه عضو زاید گروهم. درصورتیکه با اونهاییکه بدگویی شون رو پیش من کرده بود، خیلی محترمانه رفتار می کرد. آخر جلسه رفتم از استاد سوال بپرسم، متاسفانه استاد هم رفتارش زننده بود.
دقیقا همین بلا بارها بارها تو محل کارم سرم اومد، یکی همکارم مثل همین خانم پیش یکی رئیسمون که تازه وارد بود، باهام رفتار کرد. منم مثل بز وایستادم و نگاهشون کردم و نتونستم و ندونستم که چی بگم! گفتم با کارم نشون می دم، مثل اینجا تمام تلاشم رو کردم.
آخرش گفتند که فلانی کار خودش نبوده، اصلا سواد نداره، و داده به کارشناسای خارجی و اونها براش انجام دادند!!!!!!
خلاصه که خانم همکار شد رئیس و من از کار مونده!
واقعا نمودم چکار کنم و چطور از خودم تو همچین موقعیتهایی دفاع کنم!
یبار به یه مشاور گفتم، گفت روزی 200 بار بگو؛ "من می تونم سریع عکس العمل نشون بدم!".
گفت بعد از 20 روز مغزت عادت می کنه که سریع عکس العمل نشون بدی و فکرهای دیگه به ذهنت نمیاد.
ولی نمی دونم چرا مغز واموندمف کودنه!!!!!!
(از همه و از جو تالار عذر می خوام، بابت جمله فوق!
=================================
واقعا من باید چکار کنم؟
وجهه و موقعیت کاریم رو که از دست دادم!
اینم که تو دانشگاه!
اگه نتونم جلوش رو بگیرم، بیشتر از اینها نابود میشم!
من واقعا نمی دونم چی کار باید کنم!








علاقه مندی ها (Bookmarks)