به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    هنوز هم نمی تونم از حق خودم دفاع کنم!

    سلام
    بخدا خجالت می کشم که باز دارم پست می زنم! از روی همه دوستانی که راهنماییم کردند، شرمنده ام!
    ولی نمی دونم چرا نمی تونم از عهده حل مشکلاتم بر بیام!

    تو تاپیک "چگونه بپرسم چرا؟" که در امضایم هست، دنبال راهکار گشته بودم. ولی باز موفق نشدم!!

    ============================
    برای یکی از درسهای دانشگاه، استاد گروه بندی کرده بود و اعضای گروه باید یه سرگروه انتخاب می کردند و با هماهنگی اون کارها رو انجام می دادند.
    من به این درس خیلی علاقه داشتم و حسابی وقت گذاشتم، کارهایی که بهم محول می شد و کامل انجام می دادم و چندتا پیشنهاد هم داشتم که خیلی ازشون استقبال شد.
    سرگروهمون مکرر تلفنی ازم تشکر می کرد. بارها بدگویی چندتا از اعضای گروه پیشم کرده بود که اصلا همکاری نمی کنند. و تا لحظه قبل از ارائه مون هم از یکی بدگویی می کرد!
    مدام هم می گفت من تعریف تو رو پیش استاد خیلی کردم!

    اما...
    امروز که با همین سرکار سرگروه وارد کلاس شدیم، از همون لحظه با رفتارش و ایما و اشاره، هم به استاد و هم بقیه نشون می داد که انگار یه عضو زاید گروهم. درصورتیکه با اونهاییکه بدگویی شون رو پیش من کرده بود، خیلی محترمانه رفتار می کرد. آخر جلسه رفتم از استاد سوال بپرسم، متاسفانه استاد هم رفتارش زننده بود.

    دقیقا همین بلا بارها بارها تو محل کارم سرم اومد، یکی همکارم مثل همین خانم پیش یکی رئیسمون که تازه وارد بود، باهام رفتار کرد. منم مثل بز وایستادم و نگاهشون کردم و نتونستم و ندونستم که چی بگم! گفتم با کارم نشون می دم، مثل اینجا تمام تلاشم رو کردم.
    آخرش گفتند که فلانی کار خودش نبوده، اصلا سواد نداره، و داده به کارشناسای خارجی و اونها براش انجام دادند!!!!!!
    خلاصه که خانم همکار شد رئیس و من از کار مونده!

    واقعا نمودم چکار کنم و چطور از خودم تو همچین موقعیتهایی دفاع کنم!

    یبار به یه مشاور گفتم، گفت روزی 200 بار بگو؛ "من می تونم سریع عکس العمل نشون بدم!".
    گفت بعد از 20 روز مغزت عادت می کنه که سریع عکس العمل نشون بدی و فکرهای دیگه به ذهنت نمیاد.
    ولی نمی دونم چرا مغز واموندمف کودنه!!!!!!
    (از همه و از جو تالار عذر می خوام، بابت جمله فوق!

    =================================

    واقعا من باید چکار کنم؟
    وجهه و موقعیت کاریم رو که از دست دادم!
    اینم که تو دانشگاه!
    اگه نتونم جلوش رو بگیرم، بیشتر از اینها نابود میشم!
    من واقعا نمی دونم چی کار باید کنم!

  2. 5 کاربر از پست مفید هستی تشکرکرده اند .

    هستی (چهارشنبه 13 اردیبهشت 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. روز زن، سالروز تولد حضرت زهرا (س) و روز مادر مبارک
    توسط مو طلایی در انجمن معارف و مناسبت ها
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: شنبه 02 بهمن 00, 21:21
  2. من هنوز زندگیم سرد و بی روحه، کمکم کنید بتونم با همسرم بجنگم
    توسط عاشق خانواده در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 مرداد 94, 07:01
  3. نامزدم عصبیه..روز به روز مشکلاتومن بیشتر میشه
    توسط dokhtare_asemoon در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 تیر 92, 18:39
  4. حال و روز مادر بعد از تولدی دیگر...
    توسط parnian1 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 دی 88, 11:10
  5. یک روز بیشتر به عمرتون باقی نمونده..........
    توسط دانا در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 خرداد 87, 19:06

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:07 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.