با سلام به دوستان
خواهرم(23 ساله هستش) 6 ماهی هست که با پسری که 9 سال از خودش بزرگتره و از طریق اینترنت آشنا شده ، ارتباط تلفنی اینترنتی داره و چند بار هم ملاقات داشتند و از اینکه من موضوع رو می دونم بی خبره. هر چند به خواهر بزرگترم کلیات موضوع رو گفته و البته به هشدارهای ایشون هم توجه نکرده. من دو سه هفته است که با خبر شدم. من همیشه راجع به نت هشدارهای لازم رو بهش دادم اما متاسفانه انگار بی فایده بوده. و تنها اون بخشی از حرفای منو عملی کرده که اگه با کسی تو نت(یا هر جا) آشنا شد و خواست موضوع واقعی شه حتما این کار رو بکنه و از طرف بخواد که با اطلاع خانواده با هم آشنا شن. اون قسمت اول رو عملی کرده و سریع واقعیش کرده! اما خونواده هیچ اطلاعی ندارند. و این در حالیه که خونوادم اگر از این موضوع خبردار شن واقعن براش بد خواهد شد و ممکنه به بدترین شکل تنبیه شه و محدودیتهایی براش در نظر بگیرن. خانواده ی من سخت گیر نیستن اما در رابطه با ارتباطهای این مدلی به شدت واکنش نشون می دن و قابل هضم نیست براشون.(حق هم دارند)
من از اونجایی که نگرانش بودم و 9سالی ازش بزرگترم این حق رو به خودم دادم که ایمیلهاش رو کنترل کنم تا بدونم اصل موضوع چیه. چیزی که من برداشت کردم اینه که اون آقا به این رابطه خیلی سطحی نگاه می کنه و قرار نیست جدی شه این رابطه. اما مساله اینه که خواهر من وابسته شده و حرفای اون آقا(که اهل کتاب و شعر و ... هستند ) براش جذاب بوده و جذبش شده. من هفته ی پیش بهش گفتم که حدس می زنم اون با کسی در ارتباطه و ازش توضیح خواستم .اون انکار کرد. من بهش گفتم اگر اون شخص حاضره بیاد جلو و خواستگاری کنه روش حساب کن وگرنه قیدش رو بزن.بهش گفتم قبول دارم داشتن رابطه به جنس مخالف طبیعیه ولی در چارچوب خودش و اینکه این روابط جذابیتهایی داره اما باید حواسش باشه به چه قیمتی داره این کار پنهانی رو میکنه! و اینکه حیفه که اعتمادی که خونوداه بهش کردن رو این جور از دست بده . و البته اون همچنان انکار کرد! ... و با وجود هشدارهای من حتی یک قرار ملاقات دیگه باهاش گذاشته. وقتی بهش گفتم من می دونم! فکر کرده بود که من یه دستی می زنم که اعتراف بگیرم و باورش نشده و کار خودش رو ادامه داده. گفت فکر می کنی ازت می ترسم که موضوع رو نگم!!! اون معمولن همه چیز رو برای من تعریف می کنه و فقط این موضوع رو نگفته!
می خوام بدونم:
1- الان من چه واکنشی باید نشون بدم که جواب معکوس نگیرم و روی لجبازی نیفته. آیا باید بی پرده تر باهاش حرف بزنم و بهش کامل بفهمونم که من در جریان هستم؟
2-آیا تهدیدش کنم که مثلن به مادرم خواهم گفت؟
3-آیا دسترسی به اینترنت رو براش محدود کنم؟
4-آیا می تونم به اون آقا ایمیل بزنم و ازش بخوام اون خودش بره کنار به عبارتی جواب میده این کار؟ (اون چیزی که من برداشت کردم اینه که اون حرفاش عاقلانه است و به خواهرم بارها گفته که نباید به اون وابسته باشه و اینکه حتی قصد ازدواج نداره و ...ولی عملن رفتارش و قرار ملاقاتاش نشون می ده به این حرفاش اعتقاد نداره و مهم نیست که خواهر من براش چه اتفاقی خواهد افتاد!)
5- کلن چه کنم که بیشتر از این درگیر این ماجرای بی سرو ته نشه!


ممنون می شم راهنمایی کنید.