سلام خوبین میگم من خستم شده از این زندگی بخدا بریدم .یه بی اف داشتم فوت کرد از اونجایی که کسی تو ضهنم نبود تن به ازدواج دادم اما اشتباه کردم حالا بازم بی منطق نیستم خیلی از چیزا رو میپذیرم . ادم...
سلام خوبین میگم من خستم شده از این زندگی بخدا بریدم .یه بی اف داشتم فوت کرد از اونجایی که کسی تو ضهنم نبود تن به ازدواج دادم اما اشتباه کردم حالا بازم بی منطق نیستم خیلی از چیزا رو میپذیرم . ادم...