سلام برادر عزیز، نوشته شما رو تا انتها خوندم در ضمن نوشتتون هم بهتون حق دادم و هم دوست داشتم مطلابی رو براتون بنویسم. ببینین ما همه انسان هستیم و طالب بهترین ها اما گاهی اگر منعی وجود نداشته باشه ما...