سلام به همه دوستای خوبم
خب فکر کنم الان اگه دم دستتون بودم، منو دار می زدین به خاطر حماقتم! :) فکر کنم خودمم همین نظر رو دارم در مورد خودم! (خوددرگیری مزمن به این می گن!) :311:
باشه باشه زنگ...
سلام به همه دوستای خوبم
خب فکر کنم الان اگه دم دستتون بودم، منو دار می زدین به خاطر حماقتم! :) فکر کنم خودمم همین نظر رو دارم در مورد خودم! (خوددرگیری مزمن به این می گن!) :311:
باشه باشه زنگ...
و باز هم سلام! :)
ویدا خانم لینک هایی رو که داده بودین رفتم و با دقت مطالعه کردم، با این که چیزهایی بود که بارها و بارها شنیده بودم انگار همه رو فراموش کرده بودم! و این یه یادآوری خوب شد. واقعا...
سلام
ممنون از سارا بانوی عزیز که انقدر من رو صریح و خوب راهنمایی کردین.
فکر کنم بد نباشه که بگم دو ماه پیش یکبار قصد کات کردن این ارتباط رو کردم اما نمی دونم چرا دوباره به خونه اول برگشتیم....