سلام به همه ی دوستانی که لطف کردند و نظر دادند.
بله مو فرفری عزیز، قصدم این بود بیایم و بگم.
روز بعد تمام نوشته ها رو پرینت گرفتم و خوندم و بسیار مفید بود، قبول دارم حق با همسرم هست، مثلا من نباید...
سلام به همه ی دوستانی که لطف کردند و نظر دادند.
بله مو فرفری عزیز، قصدم این بود بیایم و بگم.
روز بعد تمام نوشته ها رو پرینت گرفتم و خوندم و بسیار مفید بود، قبول دارم حق با همسرم هست، مثلا من نباید...