با سلام
منم عید رو به شما تبریک میگم .
از راهنمایی شما زینب و مدیر همدردی سپاس گذارم . باور کنید چندین بار مطالبی رو
که پاسخ دادین از اول تا آخر خوندم .
ته دلم یکم قرص شد . الان 4 روز از عید...