با سلام
پرهام گرامی
بعضی ها اعتقاد دارند جواب خوبی، بدی هست.
بعضی ها هم اعتقاد دارند جواب خوبی ، خوبی هست.

شاید تعجب کنید و بگویید چه کسی می تواند اعتقاد داشته باشد جواب خوبی بدی و خیانت...