خواهر گلم منم یه چیزایی میگم وسط بحث امیدوارم که پیوستگیش بهم نخوره
صریح میگم. از دید یه پسر.
با این تفاسیری که کردی یه چیزایی دستگیر آدم میشه. تجربه خودمو میگم احتمالا چیزای خوبی توشه.
من...
خواهر گلم منم یه چیزایی میگم وسط بحث امیدوارم که پیوستگیش بهم نخوره
صریح میگم. از دید یه پسر.
با این تفاسیری که کردی یه چیزایی دستگیر آدم میشه. تجربه خودمو میگم احتمالا چیزای خوبی توشه.
من...
اسنجا رو هم یه نیگا بندازین
http://findfrind.persianblog.ir
من پیشنهادم اینه :
هیچ وقت از کاری که میکنی ناراحت نباش ، واقعا ایمان داشته باش به خودت
خوب مسلما بین تویی که تلاش میکنی و اونی که نمکنه فرقهایی هست
این فرقها خودشو یه جایی حتما نشون میده
منتها...