یکشنبه 22 فروردین 89, 12:42
سلام
سارا جان
ممنون خیلی خوب بود استفاده کردم.
حرفهای شما واقعا دل نشینه پیداس حاصل تجربه س ، و حرف دل ؛ ان شاءالله سفید بخت وعاقبت بخیر بشید.:72::72:
سه شنبه 17 فروردین 89, 00:25
سلام باران خوبم
اما من انتظارم از کسانیه در این زمینه علمشو دارن .
مثل اقای مدیر، فرشته مهربان ،نقاب و..
این تاپیک ها رو فعال کنن یا در این زمینه دوستان روتشویق کنن که همه راغب بشن که دوستانی که...
چهارشنبه 11 فروردین 89, 12:08
سلام
درجواب فیلو سارای عزیز عرض کنم
خیلی وقته که حضور شما رو در جمع تالار همدردی احساس می کنم، اما خیلی کم حرف هستید. چرا؟
من بیشتر تمایل دارم علاج واقعه قبل از وقوع شود یعنی ادم پیشگیری کنه...
چهارشنبه 09 اردیبهشت 88, 00:36
انگیزه این سئوال از اونجاست که شاهد بالا رفتن آمار طلاق در جامعه هستیم .
من موردهای زیادی رو از نزدیک دیدم که خواستگارشون در تحقیقات تأیید شده ، و در صحبتهای بین
دو نفر هم مورد قبول بوده ، اما...