سلام دوست عزیز...دوست داشتن یه طرفه به چه دردت میاد...مگه میشه یکسال با یه مرد همخونه شی بعد هیچ معاشقه ای نباشه...اصلا دلت به چیه این رابطه خوشه...تو از این مدل دخترایی که باید یکی بهت کم محلی کنه...
سلام دوست عزیز...دوست داشتن یه طرفه به چه دردت میاد...مگه میشه یکسال با یه مرد همخونه شی بعد هیچ معاشقه ای نباشه...اصلا دلت به چیه این رابطه خوشه...تو از این مدل دخترایی که باید یکی بهت کم محلی کنه...