آهان این یه حرف دیگه هست
عزیزم پست قبل من رو بد برداشت نکنی
منظور این بود که اختلاف سن صرفا ضامن خوشبختی های قدیم یا بدبختی های جدید نیستن
ولی تو چرا نتونی موردت رو بررسی کنی؟؟؟؟
البته من تجربم...
آهان این یه حرف دیگه هست
عزیزم پست قبل من رو بد برداشت نکنی
منظور این بود که اختلاف سن صرفا ضامن خوشبختی های قدیم یا بدبختی های جدید نیستن
ولی تو چرا نتونی موردت رو بررسی کنی؟؟؟؟
البته من تجربم...
میدونید من یکی از کاربران قدیمی تالار هستم
و تازه با نام دیگه ای عضو شدم
من به یه نتیجه رسیدم
ما تخمل خانم ها رو به حساب زندگی موفق میگذاریم
سال ها قبل وقتی تلویزیون نگاه میکردم یک بار یه روحانی...