پنجشنبه 11 آبان 91, 21:08
سلام بالهای صداقت
انتظار داشتم راهنماییم کنید . نه به یک خط بسنده کنید .
یعی هیچی به ذهن شما نرسید بعداز این همه مطاله پستم که بدردم بخوره .
دارم واقعا نا امید میشم.
یکشنبه 19 شهریور 91, 18:01
مرسی دوستانم.
منم با نظر شما موافقم. کمی سخت میگیرم. و تا اونجایی که ازم بر بیاد بهش محبت میکنم.
اما به خودم و خودش فرصت میدم. امید وارم. درست بشه و حل بشه اگر م نشد یه فکر بی حال خودم میکنم. چون...
یکشنبه 19 شهریور 91, 16:58
دوست عزیز من عرض کردم نیم روز نمیشه تنها باشم. یا بخوام. برم برای خودم قدم بزنم.
از دست این رفتارهاشم. با خودم موبایل نمیبرم. یا تلفن محل کارم رو میکشم.
چطوری برم مشهد یا مسافرتی . !!!!
شاید از...