سلام
اونکه باید حمایتش کنم چون دختره و نمیتونه بگه من پیام دادم بهش پس مجبورم اگه خدایی نکرده کسی فهمید همه چیو گردن بگیرم بالاخره ما مردیم و باید حمایت کنیم طرفمونو
تموم سعیمو میکنم کم پیام بدم...
سلام
اونکه باید حمایتش کنم چون دختره و نمیتونه بگه من پیام دادم بهش پس مجبورم اگه خدایی نکرده کسی فهمید همه چیو گردن بگیرم بالاخره ما مردیم و باید حمایت کنیم طرفمونو
تموم سعیمو میکنم کم پیام بدم...
سلام
من 24 سالمه...دانشجوی سال آخرم:18:...شغل آزاد دارم ...خیلی وقته به دختر داییم علاقمندم و به امید اون شب و روز کار کردم و درس خوندم:43:...از ناحیه پدر و خونواده پشتوانه مالی ندارم و همین باعث...