پنجشنبه 08 اردیبهشت 90, 14:33
شرمنده سابینا خانم
حلال کنید خلاصه این جا همه باید کمک کنیم تا مشکلمون حل بشه
ببخشید من شاید خیلی چیز ها رو نتونم از اون خانم بپرسم ولی شما میتونید کمک من کنید
ممنون از راهنماییتون
شنبه 20 فروردین 90, 22:30
مشکل من خانواده هستن که میگن عقد کرده اون هم در اون سن و الان دیگه اون خانم دست دوم شده و خیلی چیز هایی که برای من خنده داره.
من میگم زندگی زناشویی بین اون ها برقرار نشده و همش به اجبار و زور بوده...
جمعه 19 فروردین 90, 23:20
سلام
من پسری 23 ساله هستم و از خانمی که در سن 15 سالگی به اجبار خانواده ازدواج کرده
این خانم به دلیل اینکه اصلا علاقه ای به آن شخص نداشته خودش را حفظ کرده و یک خانم دوشیزه هست.
این خانم در یک...