خیلی گریه میکنم،بخاطر این گریه کردنا زندگیم داره از هم میپاشه
سلام دوستان چند مدته که با این تالار آشنا شدم و مشکلاتی که دارم و دار به کمک راهنمایی شما دوستان ریشه یابی میکنم،الان به این نتیجه رسیدم که اکثر مشکلاتی که تو زندگیم هست بخاطر اخلاق خودمه،کمی ازویژگی های شخصیم بگم:زنی بسیار زودرنج،مهربون،دلسوز،خیلی احساساتی،بی ظرفیتم.یعنی من جوری هستم که با کوچکترین حرف یا بی محلی یا ناراحت میشم حالا هرکسی باشه فرقی نمیکنه،از همون بچگیم همینجور بودم،تا کسی بهم بی محلی میکرد یا یه کلمه حرفی میزد سریع اشکم میریخت،یه وقتاییم خیلی بی دلیل دلم میگیره و گریه میکنم،اصلادست خودم نیست،الان که وارد زندگی مشترک شدم هفته ای دو سه بار گریه میکنم،شوهرم به همین دلیل از خونه موندن بیزار شده ،هرچی سعی میکنم برام مهم نباشه و گریه نکنم نمیشه،خیلی وقتا سعی کردم جلوی اشکم و میگیرم و میرم تو اتاق به بهانه کاری گریه میکردم که شوهرم نبینه،ولی بازم میفهمید گریه کردم،توروخدا بگین چیکار کنم اصلا مشکل من حل شدنی هست ؟؟؟؟