سلام برادرم
من به عنوان کسی که تا به حال چندین مورد از این مسائل رو دیده براتون تجربیاتم رو در اختیار میذارم
اولا از اینکه بهتون حق میدم چون انتظار خیلی سخته ...چه شیرین چه تلخ کلا انتظار سخته...
سلام برادرم
من به عنوان کسی که تا به حال چندین مورد از این مسائل رو دیده براتون تجربیاتم رو در اختیار میذارم
اولا از اینکه بهتون حق میدم چون انتظار خیلی سخته ...چه شیرین چه تلخ کلا انتظار سخته...