به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

صفحه 1 از 2 1 2

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. پاسخ ها
    30
    نمایش ها
    9,075

    RE: راه حل مشکل دعوا و کتک کاری ما چیست؟

    تمنای من عمده مشکل شما اینکه به نظرم با همسرت جدل می کنی یعنی وارد جدل میشی
    کارگاه خانواده موفق رو خوندی!بخون
    جدل نکن چون حس قدرت رو ازش می گیری و اون با این تهدیدات می خواد قدرتشو نشون بده .
    :302:
  2. پاسخ ها
    21
    نمایش ها
    8,159

    RE: احساس پیری میکنم

    شما که بی خیال شدید گفتید حالتون خوبه:)
    ولی فکر کنم حق با بهار زندگی باشه.:72:
  3. پاسخ ها
    21
    نمایش ها
    8,159

    RE: احساس پیری میکنم

    هوا سرد شده

    آره خیلی ولی خیلی خوبه هوای سرد.

    تا شوفاژها روشن بشه تمام وجودم یخ زده

    خوب لباسای گرم بپوش خودت رو در معرض سرما قرار نده

    صبح ها با سختی از خواب بیدار می شم
    بیشتر از نیم...
  4. پاسخ ها
    10
    نمایش ها
    9,669

    RE: کمکم کنید شوهرم یک زن است...

    وای نازنین بانو فکر کردم همسرت دو جنسه هست یا اختلال جنسی ! داره
    خوب این مسائلی که گفتی هر چند ناراحت کننده هست ولی مشکل حاد و پیچیده ای نیست و فکر می کنم تیتری که انتخاب کردی مناسب مشکلت نیست.
    ...
  5. پاسخ ها
    30
    نمایش ها
    9,075

    RE: راه حل مشکل دعوا و کتک کاری ما چیست؟

    سلام تمنای من
    عزیزم :302: من احتمالا نمی تونم کمکی بهت کنم ولی شاید حرفام بی فایده هم نباشه
    منم مدت کوتاهی هست که عقد کردم و هنوز عروسی هم نکردیم ولی چند بار رفتارای بی ادبی و داد زدن ازهمسرم تو...
  6. RE: چطور میتونم از کلمات جدید توی تکلمم استفاده کنم؟

    سلام نیو فولدر
    به نظرم این مثالی که زدی مثلا مثال آخرت که میگی آقا دستت درد نکنه خیلی هم خوبه
    کلا مشکل خاصی تو نحوه احوال پرسی و نوع مکالماتت فکر نکنم وجود داشته باشه
    همون طور که آقای امیران...
  7. RE: آیا رفتار من در مقابل عصبانیت و خودخواهی همسرم صحیح هست یا؟؟؟

    روژان عزیزم درست میگی من نباید می گفتم من اشتباه کردم!این حرفم خوب نبود ولی اینم بگم که بعد از این که من می گم من اشتباه کردم اون از این رو به اون رو میشه و مهربون میشه و خودش میگه نه منم تند رفتم و...
  8. RE: آیا رفتار من در مقابل عصبانیت و خودخواهی همسرم صحیح هست یا؟؟؟

    روژان :302:
    اون خانواده سنتی نداره اتفاقا مامانش حرف حرفشه
    یعنی حرف حرف مامانش هستش
    نمیدونم شایدم تغییر کنه کم کم
  9. RE: آیا رفتار من در مقابل عصبانیت و خودخواهی همسرم صحیح هست یا؟؟؟

    سلام مریم جون
    ممنون که بهم جواب دادی

    این مورد آخر رو میگم
    من یک جشن دعوت شده بودم برای سال روز ازدواج حضرت علی ،از طرف محل کارم،که تو سالن اجتماعات محل کارم بود
    بعدشم با چندتا ازهمکارای خانومم...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 35
صفحه 1 از 2 1 2
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.