سلام دوستان
من پسری هستم 24 ساله از بچه جنوب کشور
از روزی که کوچیک بودم همیشه در رفاه و آسایش بودم،هیچوقت پدر و مادرم نزاشتن هیچ سختی ببینم،الان بزرگ شدم آدمی هستم ،افسرده،خجالتی،کم حرف،و..........