سلام دوستان
من یه خواستگاردارم که پسرعمم هستش
ایشون تمامم شرایطش خوبه و من احساس میکنم میتونم به اون علاقه مند بشم ولی به چیزی که فکر میکنم و عذابم میده اینه که دخترری هستم که به عشقم محبت زیاد...
سلام دوستان
من یه خواستگاردارم که پسرعمم هستش
ایشون تمامم شرایطش خوبه و من احساس میکنم میتونم به اون علاقه مند بشم ولی به چیزی که فکر میکنم و عذابم میده اینه که دخترری هستم که به عشقم محبت زیاد...
ممنون ازهمه
راستش من اصلا هیچ وقت به ازدواج فکر نمیکردم تا اینکه صمیمی ترین دوستم که خیلی بش وابسته بودم ازدواج کرد و من بعد از اون خیلی احساس تنهایی دست داد.
و منم دوست دارم کسی در کنارم...
حالا تو این شرایط من باید چیکار کنم؟
خیلی واسه ایندم نگرانم و نیاز به یک همراه رو بسیار این مدت احساس میکنم
لطفا نام تایپیک رو چطور نظر پسرا رو برای خواستگاری جلب کنم عوض کنید