شنبه 03 اردیبهشت 90, 18:12
ذوست عزیز
فکرکنم شما بیشنتر دنبال کسی هستی که با هم راه برین نه کسی مجبور باشی بعضی جاها بکشیش یا بغلش
کنی شاید اینم بخاطر بالغ شدنت باشه که دنبال مورد بالغ تری
ولی خوب مورد شما با توجه به سنش و...
شنبه 03 اردیبهشت 90, 16:45
دوست عزیز
من خودمم مدرس هستم. ولی فکر می کنم رابطه استاد و دانشجویی رابطه ای تا اندازه مقدس
مثل رابطه ای از جنس پدرو دختر و یا مادر و پسری است.
ودر عین حال برای ازدواج که یک رابطه دوستانه و...
جمعه 19 فروردین 90, 18:44
مثلا بپرسید نظرتون در مورد دوستیها و روابط قبل از ازدواج چی؟
آیا برای خانمها می پسندید یا تنها برای آقایون یا هیچکدوم ؟
بنظرتون این روابط رو راحت می شه ازش گذشت و فراموش کردو............:162::163:...
پنجشنبه 18 فروردین 90, 13:48
ممنون دوست عزیز جالب بود
شاید در کنار مواردی که بیان کردید خداشناسی و توجه به نیرویی که قلبها رو به هم نزدیک و یا از هم دور می کنه هم خالی از لطف نباشه.:227:
پنجشنبه 18 فروردین 90, 13:43
دوست عزیز
اگر این دوستتون حالا اینو میگه پس بعد دیگه می خواد چی بگه:311:
حالا که نه به بار و نه به دار اینطور موضع سرسختانه می گیره خدا به داد برسه بعدش چی می شه :163:
یکشنبه 14 فروردین 90, 21:46
واقعا که بعضی از شما ........ انگار وجدان.........
4 سال با احساسات یک نفر بازی می کنید بعد تازه یادتون می افته این اونی که میخواستم نبود یا داداشم میگه......:158:
:320:
:102:
:101::101:...
پنجشنبه 11 فروردین 90, 00:15
لطفا صحبتهای دکتر هلاکویی را در مورد مرز رابطه پیش از ازدواج گوش بدید.
صحبتهاشون کاملا بدور از هرگونه دین و شریعتی و درفضای کاملا آزاد آمریکا وبر طبق عقل و منطق و احتمال خود درگیریها و مشکلات در...
چهارشنبه 10 فروردین 90, 19:54
دوست عزیز
ازمن می شنوی سکوت کن ودیگر هیچ راهنماییو نصحیتی نکن و اصلا خودت و درگیر قراراشون و دروغ گفتن
و شریک جرم شدن نکن.
چون با توجه به شرایط شما فقط باعث می شه خواهرت و کم کم اطرافیان حس کنند...
سه شنبه 09 فروردین 90, 21:56
دوست عزیز
همانطور که گفتی خدا جای حق نشسته و نمیذاره حقی از کسی خورده بشه
به نظر من شما هیچ عکس العملی نشون نده و خیلی آروم و با خونسردی کامل کارت و به نحو احسن انجام بده
ودر قبال رفتار و گفتار...
یکشنبه 07 فروردین 90, 21:30
عزیز
وقتی سالهاست باهم فامیل و آشنایید وعلاقه ای ایجاد نشده فکرنمی کنم بعد از اینم ایجاد بشه:305:
جمعه 05 فروردین 90, 23:47
به نظر من عجله نکن . اگر امکانش هست کنی دورا دور پی گیر باش ببین کارهایی که شما دوست نداری را جدا ترک کرده و یا لفظاً برای بدست آوردن شما گفته ترک می کنم.:303: