آقای keyvan
متاسفانه من امکانی برای ویراش در این پست نمی بینم که عنوان را عوض کنم
درصورتی که مقدور است اینطور اصلاح کنید
:::یه مورد خاص در ازدواج اینترنتی:::
ممنونم از توجه نظرتون
از سایر دوستان...
آقای keyvan
متاسفانه من امکانی برای ویراش در این پست نمی بینم که عنوان را عوض کنم
درصورتی که مقدور است اینطور اصلاح کنید
:::یه مورد خاص در ازدواج اینترنتی:::
ممنونم از توجه نظرتون
از سایر دوستان...
سلام
لطفا نخونده قضاوت نکنین!
من یه پسر 23 ساله هستم، به شدت معتقد هستم، از لحاظ اجتماعی در سطح خیلی خوبی هستم ولی از نظر مالی نه...
حدود سه ماه قبل برای اولین بار در عمرم وارد چت روم شدم......