به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

صفحه 1 از 6 1 2 3 4

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. پاسخ ها
    35
    نمایش ها
    12,426

    RE: آیا هر کاری از دستم بر اومده کردم؟

    راستش من مورد هايي رو ديدم كه دو طرف يك شناخت نسبتا كاملي از هم داشتن و هم پسنديده بودن ولي وقتي براي خواستگاري اقدام شد ديدن شايد همو اصلا نميشناسن مثلا رفتار پسر در مقابل خانواده با اون چيزي كه فرد...
  2. پاسخ ها
    35
    نمایش ها
    12,426

    RE: آیا هر کاری از دستم بر اومده کردم؟

    فقط اينو بهتون ميگم كه تا وقتي كه تصميم قاطع براي ازدواج با اين خانم نگرفتين (كه اين هم فقط وقتي اتفاق مي افته كه خودتون سنگاتونو با خودتون وا بكنيد)به هيچ عنوان ارتباطتونو زياد نكنين و با هم بيرون...
  3. پاسخ ها
    58
    نمایش ها
    37,008

    RE: ازدواج يه برونگرا و يه درونگرا

    انديشه ي عزيز شك در قطعه ارتباطت نكن كار درست همينه پس شك نكن

    زندگي را بايد با عقل شروع كنيم و سپس با عشق ادامه دهيم مطمين باشيد اگر انتخاب عاقلانه باشد بعلاوه يه ذره احساس قطعا زندگي عاشقانه در...
  4. RE: احتیاج به راهنمایی وهمفکری دارم .لطفاااااااااااا

    عزيزم فقط ميتونم بگم شما خيلي خوشبختين خيلييييييييييييييييييييييييييييييييييييي

    قدر خوشبختيت رو هم الان بدون و با هيچ و پوچ از دستش نده
    نقش خودتون رو فعال تر كنين و بيشتر مطالعه و آگاهي در زمينه...
  5. پاسخ ها
    20
    نمایش ها
    10,281

    RE: ابهام در رفتار ( سردرگمی )

    شما كاري نداشته باشيد كه ايشون چه منظوري دارن همين روند را ادامه بدين[b]
    صبر داشته باشين و مسير زندگيتونو با فرض نداشتن ايشون ادامه بدين تا هم اولا ضربه نبين و هم اين خانم اگه واقعا شما رو دوست...
  6. پاسخ ها
    282
    نمایش ها
    101,197

    RE: نامه اي به همسر(دوستان لطفا نظر بدهيد)

    مي مي جان با صبر و درست عمل كردن خوشبختي در انتظار ماست
  7. پاسخ ها
    5
    نمایش ها
    3,927

    RE: 4 سال دلبستگی

    آقا محترم اگر واقعا ايشون اين صفاتي رو كه ميگين دارن و واقعا ايشون رو انتخاب كردين هيچ وقت از موضعتون كوتاه نياين و بدونين هميشه اين دختر و پسرن كه بايد بلله بگن نه بزرگترا
    ولللللللللللللللللي حتما...
  8. پاسخ ها
    282
    نمایش ها
    101,197

    RE: نامه اي به همسر(دوستان لطفا نظر بدهيد)

    مي مي جان اميدوارم هميشه و هميشه اين دقتي رو كه داري در حركات و سخنانت واسه بهتر شدن زندگيت ميكني حفظ كني و شاديتون روز به روز پر رنگ تر بشه
  9. موضوع: سر در گمي

    بوسیله نعمت يعني ما
    پاسخ ها
    12
    نمایش ها
    5,750

    RE: سر در گمي

    خوب چرا اينقدر موضوع رو پيچيده مي كنين؟خيلي محكم و قاطع برين با دختر خانم صحبت كنيد در اين مورد و بگين هنوز پيشنهاد قبليتون پابرجاست ببينين رفلكسش چيه اگه سرد بودو نخواست ارتباط برقرار كنه به نظرم...
  10. پاسخ ها
    11
    نمایش ها
    6,029

    RE: دو دلی در انتخاب

    به نظرم هيچ وقت نقدو ول نكنين به نسيه بچسبين
    ولي هيچ وقت هم تا وقتي مهر كس ديگه تو دلتونه به كس ديگه ايي جواب ندبن اين عينه نامرديه
    شما بهتره اول با خودتون كنار بياين كه دنبال ازدواجين يا دوستي؟تا...
  11. پاسخ ها
    278
    نمایش ها
    72,164

    RE: اشتباه بزرگ

    عزيزم من فكر مي كنم تا وقتي كه خودت با خودت نتونستي كنار بيايي هيچ كس نميتونه كمكت كنه شما بايد جواب سوال پايينو واضح و بدون ترديد بهش برسي
    آيا دنبال بهبود زندگيت هستي يا مي خواي جدا بشي ؟
    پاسخ به...
  12. RE: آشنايي اينترنتي بود ولي 1 ساله كه خارج از نت با هم هستيم

    آقاي mamal-nafti اميدوارم هر چي خيره هميشه واستون اتفاق بيفته
    ناراحتم نباشيد چون واقعا اين ازدواج به خاطر دوري راه و اختلاف فرهنگي از ديد ي سوم شخص به صلاحتون نبود

    موفق باشيد
  13. پاسخ ها
    83
    نمایش ها
    44,971

    RE: پیشنهاد شما چیه دوست من ؟

    ازدواج موقت خيلي عواقب داره همان طور كه آقاي مدير فرمودن

    مهدي جان سعي كنين زمينه ازدواج دايم رو مهيا كنيد و تمركزتون رو روي زتدگي آتيتون بذاريد
    مي دونيم خيلي سخته ولي خوب خيلي ها مثل شما دارن...
  14. پاسخ ها
    10
    نمایش ها
    6,339

    RE: تردید درانتخاب

    بله قطعا مشكل ايجاد خواهد كرد
    بگردين حتما مورد مناسب تر از ايشون بدست خواهيد آورد ايشون هم همين طور

    به نظرم مهم ترين فاكتور ازدواجيكسان بودن فرهنگيمي باشد شما در تمام مراحل زندگيتون با اين تفاوت...
  15. پاسخ ها
    282
    نمایش ها
    101,197

    RE: نامه اي به همسر(دوستان لطفا نظر بدهيد)

    مي مي جان بزرگ كردن مشكلات به خاطر اينه كه ما به اين دنيا به ديد گذر نگاه نمي كنيم و اونو هميشگي مي دونيم
    با نظر سرافراز جان كاملا موافقم چرا اينقد گير ميدي به هر چي؟
    [b]اگر فكر ميكني بهت بي...
  16. پاسخ ها
    282
    نمایش ها
    101,197

    RE: نامه اي به همسر(دوستان لطفا نظر بدهيد)

    مي مي جان سلام
    راستش مي خواستم فقط بگم دلم برات تنگ شده بود همين:46:
  17. RE: من فقط امروزو وقت دارم.خواهش میکنم کمکم کنین

    به نظرم شما هنوز هيچ مزيتي با اون خانم صوري براي اون آقا نداشتين
    اون آقا شما رو نديده و از طريق سايت با شما آشنا شده پس ميتونه به جاي شما با هر كس ديگه ايي هم آشنا بشه و اين حق رو داره به هر حال...
  18. پاسخ ها
    25
    نمایش ها
    11,079

    RE: کمکم کنید نمی دونم چی کار کنم!!!

    عزيزم به نظرم اگر واقعا تمام شرايط ديگتونو داره باهاش ازدواج كن چون واقعا بايد سطح فكري بهم نزديك باشه نه تحصيلي
    واگرم خواستي نه بگي موقعي بگو كه واقعا هيچ ترديدي نداشته باشي
    اينكه بچه ها ميگن...
  19. پاسخ ها
    282
    نمایش ها
    101,197

    RE: نامه اي به همسر(دوستان لطفا نظر بدهيد)

    مي مي جان آنچه كه مسلم است شما بايد متفاوت عمل كني شما بارها و بارها ديدي كه در حالت دعواتون تو اگه گريه كني يا التماس كني چيزي جز احساس خواري ولي باز اين كارتو تكرار مي كني
    شما بايد به خودت احترام...
  20. پاسخ ها
    282
    نمایش ها
    101,197

    RE: نامه اي به همسر(دوستان لطفا نظر بدهيد)

    :104::104::104::104::104:
    ايشالله روز به روز خوشبخت تر شين:72:
  21. RE: آشنايي اينترنتي بود ولي 1 ساله كه خارج از نت با هم هستيم

    فقط يه توضيح كوچيك مي خوام بدم كه ربطي با مشكل شما كه چگونه گفتن آشناييتونه نداره
    شما گفتيد:
    مشكل ديگه ما اينه كه از دو شهر دور از هم هستيم و اين كارو مشكل تر كرده
    آقاي محترم من به شخصه فكر مي...
  22. RE: آشنايي اينترنتي بود ولي 1 ساله كه خارج از نت با هم هستيم

    ببخشيد قصد دخالت نداشتم ولي خواستم حرفموبزنم

    به نظر من نگفتن تمام حقايق هيچ اشكالي نداره ولللللللللللللي دروغ گناهه
    آخه شما چرا بايد چگونگي شروع ارتباطتون رو دروغ بگي ؟مي توني چجوري آشناييتونو...
  23. RE: سوئ ظن + عدم شناخت دختران +ترس مداوم از آینده

    بله ضمن تاييد حرفاي صبا جان ،منم حتما مشكلتونو مي خونم و اگه كمكي از دستم بر بياد دريغ نمي كنم
    منتظر صحبت هاي شما هستيم
  24. پاسخ ها
    282
    نمایش ها
    101,197

    RE: نامه اي به همسر(دوستان لطفا نظر بدهيد)

    راستش مي مي جان من فكر مي كنم مشكل بيشتر ماها اين باشه كه فكر مي كنيم ديگران بايد ما رو خوشبخت كننو خوشبختي رو در ديگران مي جوييم


    قضيه شما هم اين جوريه والا يه قضيه رو ميگم كه شايد ربطي نداشته...
  25. پاسخ ها
    28
    نمایش ها
    34,502

    RE: زنم با مردهای فامیل دست میده؟ چیکار کنم؟؟؟

    به نظرم درست نيست موضوعي كه اين آقا قبل تر مطرح كرده رو هي بزنيم تو سرش و بگيم تو ايني پس حق نداري


    بله لحن و برخورد اين آقا درست نيست ولي اين آقا با اين كار خانمشون مشكل دارن و اذيت ميشن پس...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 25 , از مجموع 135
صفحه 1 از 6 1 2 3 4
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.