به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

صفحه 1 از 2 1 2

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. RE: مهار كردن خشم و عصبانيت و فراموش كردن خاطرات تلخ گذشته

    دوستان عزيز حتما شنيديد كه ميگن :

    ديگران كه به شما بدي كردن ببخشيد تا اينكه آنها لايق بخشيدن هستند بلكه شما لايق آرامش هستيد

    نظرتون در اين مورد چيه ؟ شماها دوستان عزيز تا حالا تونستيد كسي را...
  2. پاسخ ها
    29
    نمایش ها
    47,884

    RE: نحوه برخورد با افرادي كه رفتار ناشايست دارند؟؟؟

    مرسي دوست عزيز ولي هنوز كامل نخوندمش !! :303:
  3. موضوع: نمی تونم عمل کنم ؟

    بوسیله negar20
    پاسخ ها
    4
    نمایش ها
    2,198

    RE: نمی تونم عمل کنم ؟

    منم مثل تو انگيزه ام كم شده
    وقتي تصميم به كاري ميگيرم خيلي اولش ذوق دارم و مصمم هستم ولي بعد از مدت كوتاهي بي تفاوت ميشم و انگيزه كاري رو ندارم!!

    وقتي ديگرون را ميبينم با وقت محدود و كمي كه دارن...
  4. پاسخ ها
    29
    نمایش ها
    47,884

    RE: نحوه برخورد با افرادي كه رفتار ناشايست دارند؟؟؟

    IVI195 عزيزم ازت متشكرم توضيحات خوبي دادي !!
    راستش تمام اتفاقاتي كه ميفته من نميتونم براي پدرم يا مادرم تعريف كنم !! شايد مشكلات اداره و گاهي وقتا دوستان را بتونم بگم ولي اگه فراتر از اينا باشه...
  5. پاسخ ها
    29
    نمایش ها
    47,884

    RE: نحوه برخورد با افرادي كه رفتار ناشايست دارند؟؟؟

    منم گاهي اينطوري فكر ميكنم ولي ميدونم اون جريان رو براي همه تعريف ميكنه و اونوقت همه منو محكوم ميكنن و ميگن رفتارت اصلا درست نيست و ... و اون وجهي خوبي كه توي اداره دارم از بين ميره
    در اينصورت بايد...
  6. پاسخ ها
    29
    نمایش ها
    47,884

    RE: نحوه برخورد با افرادي كه رفتار ناشايست دارند؟؟؟

    سهيل عزيز
    واقعا ازت ممنونم و سپاسگزارم

    مطالبت را چند بار خوندم و تك تك كلماتش فكر كردم واقعا درست ميگيد !!
    و باهاتون موافقم ديگرون متوجه شدن كه عزت نفسم پايينه كه اجازه ميدن اينطوري با من...
  7. پاسخ ها
    29
    نمایش ها
    47,884

    RE: نحوه برخورد با افرادي كه رفتار ناشايست دارند؟؟؟

    سهيل جان
    ممنون از راهنماييت
    من خيلي دلم ميخواد مهارتهاي ارتباطي رو ياد بگيرم و فكر ميكنم عزت نفس پاييني دارم !! وقتي هم كه اينطوري باهام برخورد ميكنن چون در مقابلشون سكوت ميكنم و يا نميتونم جوابي...
  8. پاسخ ها
    29
    نمایش ها
    47,884

    RE: نحوه برخورد با افرادي كه رفتار ناشايست دارند؟؟؟

    از فاميل گرفته تا همكار تا يه غريبه !!

    به عنوان مثال :
    توي محيط اداره با دو تا خانم هم اتاق هستم يه روز يكي از آقايون همكار كه كارش مرتبط با يكي از اين خانمهاست و هيچ گونه ارتباط كاري هم با من...
  9. پاسخ ها
    29
    نمایش ها
    47,884

    نحوه برخورد با افرادي كه رفتار ناشايست دارند؟؟؟

    سلام خسته نباشيد

    شماها اگه كسي بهتون بي احترامي كنه يا تحقيرتون كنه و براتون ارزشي قائل نباشه و هر رفتاري و يا حرفي كه توي دلشه بهتون بگه بدون اينكه رعايت كنه و به اين فكر كنه كه شما ممكنه ناراحت...
  10. پاسخ ها
    16
    نمایش ها
    9,156

    RE: كمك لازم دارم

    به نظر من اين خانم به درد زندگي شما نميخوره !!! وقتت رو بيهوده تلف نكن
  11. موضوع: كمك لازم دارم

    بوسیله negar20
    پاسخ ها
    10
    نمایش ها
    9,029

    RE: كمك لازم دارم

    به نظر من اين خانم به درد زندگي شما نميخوره !!! وقتت رو بيهوده تلف نكن
  12. موضوع: اجبار

    بوسیله negar20
    پاسخ ها
    19
    نمایش ها
    9,097

    RE: اجبار

    سلام صبا جان،
    بنظر من يه مقدار بيشتر وقت بذار باهاش صحبت كن چون فهم و شعور بيشتر از تحصيلات اهميت داره ولي بازم ميگم تحصيلات جايگاه خودش رو داره مخصوصا براي مرد!!!! تحصيلات بالاتر در موقعيت شغلي مرد...
  13. پاسخ ها
    27
    نمایش ها
    18,343

    RE: جواب مثبت بدم یا نه؟ به دلم ننشسته!!

    بنظر من دو سه جلسه ديگه باهاش صحبت كن ببين نظرت عوض ميشه يا نه !!
    وقتي به يه نتيجه اي رسيدي و مطمئن شدي كه خوشت نمياد بعد تصميم بگيري اينجوري بعدها پشيمون نميشي
  14. پاسخ ها
    21
    نمایش ها
    9,908

    RE: چطور میشه یکی رو شناخت و بهش اعتماد کرد؟

    سلام دوست عزيز،

    به نظر من آدمها رو با گذر زمان و قرار دادن در موقعيت هاي مختلف ميتوان شناخت. البته با توجه به فرهنگ ما اين كار يك مقدار مشكله!
    معتقدم قبل از ازدواج دو نفر بايد زمان زيادي را براي...
  15. پاسخ ها
    13
    نمایش ها
    13,809

    RE: چطور میشه یکی رو شناخت و بهش اعتماد کرد؟

    سلام دوست عزيز،

    به نظر من آدمها رو با گذر زمان و قرار دادن در موقعيت هاي مختلف ميتوان شناخت. البته با توجه به فرهنگ ما اين كار يك مقدار مشكله!
    معتقدم قبل از ازدواج دو نفر بايد زمان زيادي را براي...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 15 , از مجموع 27
صفحه 1 از 2 1 2
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.