دوست عزیز سعی کن رٌک و پوست کنده باهاش حرف بزنی. اینطوری نمیشه که حتی تو ندونی که منظور طرف ازدواجه یا دوستی .
درضمن زیاد رو این حسِ دوست داشتنی که نسبت به اون داری حساب نکن(نه اینکه بگم حس کاذبیه)....