جمعه 11 فروردین 91, 04:20
عزیزم خوش اومدی
نمیخوام محاکمت کنم ولی قبول کن (مطمئنم که داری) طولانی کردن ارتباط درست نبوده
حالا که شده و کاریش نمی شه کرد من بهتون حق میدم که بخاطر این مشکلات ردشون کنی بنظر من نگران نباش و...
جمعه 11 فروردین 91, 04:09
همه نظر دادن منم یه جور دیگه نظر بدم که بیشتر سعیم اینه بخنددی تا دلگیر بشی عزیزم
زشترین ادما زیبایی دارن که زیباترینها ندارن.
چرا فکر میکنی زشتی دماغت بد در امده که امده فدای سرت
عزیزم برو پیش...
جمعه 11 فروردین 91, 03:54
ببخشید من هرچی سعی کردم چیزی نگم دیدم نمیشه باید بگم با اینکه نظر شخصیمه و هیچ ربطی به نظر روانشناسی نداره لطفا بزرگترها و صاحب نظرا منو ببخشن و خرده نگیرن
اقای محترم هیچ از خودت پرسیدی که ایا تو...
جمعه 11 فروردین 91, 03:41
فقط میتونم بگم که شک دشمن ساختن و زندگی کردنه
چشمها را باید شست
جور دیگر باید دی
شما که مدتی از اشناییتون میگذره ایا چیزی ازشون دیدید که باعث به اثبات رسیدن حرفتون باشه؟
منم با نظر چشمک موافقم...
جمعه 11 فروردین 91, 03:16
پویا جان خوش اومدی
یراست رفتی سراغ مساله ای که فکرتو درگیر کرده؟
از خودت از طرف مقابلت از سنتون از کارتون از نحوه اشنایتون مدت اشنایتون علت انتخابتون اطمینانتون برای ازدواج و...
چهارشنبه 05 بهمن 90, 23:53
[size=large]اول از همه میگم اسم جدید مبارک شماره شماره
کجا بودی تا حالا
چی شد ، شدی تو چشمک
حالا که شدی تو چشمک بزن به من تو چشمک:311:
عزیزم گفتی بیام تا تجدید نظر کنم به دیده منت امدم ولی...
چهارشنبه 05 بهمن 90, 23:48
عزیزم اگه شماره حساب زنشو داده بخاطر اینه که به اون احترام میذاره و درواقع کلیدار مالی با خانمشه شاید برنامه ریزی اقتصادی خوبی نداره:163:
نمی دونم بعدشم به حامد گیر میدم پس چی؟
دیدی وقتی کم میاره...
چهارشنبه 05 بهمن 90, 16:40
بی نهایت جان از کجا میدونی موهای اقای مدیر فرفری هست ؟ مگه اسکاجه؟ یا سیم ظرفشویی؟
بعدشم تا جایی که من میدونم موهاش صافه انگاری گلت کرده:163:
فکر کنم اگه از خدا اینطور میترسیدی حتما جات بهشت...
چهارشنبه 05 بهمن 90, 16:30
بی نهایت جان نمی دونستم که بیماره بعدا که فهمیدم دیر شده بود. بعدششم غلط کردم مال این موقعهاست دیگه:163:
اینم یجور مریضی که نادره و اگه اطلاعاتی ازش نداشته باشی میشی مثل من
چهارشنبه 05 بهمن 90, 16:26
الهی بمیرم دورت بگردم عزیزم بهارجون تو که شدی بهار شادی حیفه که حالت بگیره.
خانمی کاملا حالتو درک می کنم و می فهم که چه حس و حالی داری. بماند که چطور بهت تو پیام خصوصی میگم.
ولی از همه این حالتا...
چهارشنبه 05 بهمن 90, 13:12
بهار جون گفتن نیاز نیست که الان خودت با گفتن این جمله ها کل انداختی دیگه:311:
توی کل کل انداختن یکی تو میگی یکی من می گم بعد یکی اون یکی میگه
همینجوری می گیم و میگیم تا اخرش دعوا میشه و بعدش میایم...
چهارشنبه 05 بهمن 90, 09:47
ا وا حامد خان یعنی چی دلم تنگ شده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
فکر کردی فقط تو دل داری پسس ما چی؟:311:
تازه ورود حامد رو بعد از خارپشت به جمع زنان کل کلی خیر مقدم عرض می کنیم و به میمنت...
چهارشنبه 05 بهمن 90, 09:35
سلام صبح همتون بخیر
اومدم که اولین نفر باشم بگم اول ماه ربیع هست
اومدن این ماه رو به همه دوستان تبریک میگم و امیدوارم ماهی سرشار از خیر و خوشی و برکت باشه برای تک تک شما.
آنی جون ممنون از جوابت...
سه شنبه 04 بهمن 90, 23:44
سلام
شب همگی بخیر
کل کل حالش به اینه که نصف شبی باشه اما خب الان هم کم مونده تانصف شب.
هرکی پایه است اعلام کنه.:122:
من حاضرم داملا جون بگو کی بیام
راستی یه خوش آمد به شب بارونی،چه...