متوجه هستم که این جزئی از شخصیتشون هست و سعی میکنم بپذیرم ... اما پس اون پیام ها چی ...؟ اونها افراد ناشناسی بودن و آشنا نبودن
گذشته از این احساس میکنم این رفتاراشون بخاطر جلب توجه مخصوصا توی جمعی ک...
متوجه هستم که این جزئی از شخصیتشون هست و سعی میکنم بپذیرم ... اما پس اون پیام ها چی ...؟ اونها افراد ناشناسی بودن و آشنا نبودن
گذشته از این احساس میکنم این رفتاراشون بخاطر جلب توجه مخصوصا توی جمعی ک...
از پاسخ شما ممنونم