پنجشنبه 30 شهریور 02, 10:06
دوست عزیز سلام
من ایشون رو به طلاق تشویق نکردم و فقط نظر شخصی خودم رو گفتم
بر اساس تجربه ای که داشتم
همسر من هم اختلال شخصیتی خودشیفته داره که من ازش جدا نشدم و تصمیم گرفتم شرایط رو بهتر کنم ...
چهارشنبه 29 شهریور 02, 15:03
سلام دوست عزیز
خیلی خیلی متاسف شدم از خوندن داستان زندگی شما
و کاملا درکتون میکنم
منم شرایط این چنینی داشتم ولی با دوز پایین تر
به نظر من طلاق بهترین راهه
اینجور اختلال های شخصیتی هیچ وق هیچ...
چهارشنبه 04 مرداد 02, 09:45
خیلی ممنونم از پاسخ شما
داشتن اهداف مشترک قطعا کمک خواهد کرد.
سه شنبه 03 مرداد 02, 11:29
سلام سحر بهاری عزیز
ممنون از پاسخ گویی شما
از ساعت 8 تا 3 سر کار هستم و در هفته یک یا دو روز که کلاس دارم یا به خانودام سر میزنم یا بیرون میرم ممکنه تا 8 بیرون باشم ولی بقیه روزا باهم هستیم ...
دوشنبه 08 شهریور 00, 08:39
سلام فرزانه جان حال دلت خوبه؟
مستقیم دعوت نکردن ولی به شوهرم چند بار گفتن که اگه دوست دارین مثلا امشب که خواهرت اینا هستن شما هم بیاین او هم چون می دونسته که من نمیرم و نمی خواسته به من عموان کنه...
چهارشنبه 13 مرداد 00, 08:28
۱. در مشاوره ای که گذشته داشتین تقریبا اکثریت بشما گفتن روی خودتون کار کنین، میتونین بگین چه پیشرفت هایی داشتین؟ چه تلاشی برای جذب همسرتون به زندگی مشترک کردین؟
سلام سحر بهاری عزیز
ممنون که...
پنجشنبه 28 اسفند 99, 13:15
سلام ممنونم از نظرات شما
بینهایت ناامیدم و چشم دوختم به دستای خدا که کاری بکنه تا من مسیرم رو پیدا کنم
خیلی دوست داشتم وقت سال تحویل توی خونه خودم با دل شاد باشم
ولی متاسفاته نشد
امیدوارم هیچ...
پنجشنبه 28 اسفند 99, 11:53
سلام ممنون از اینکه نظر دادین
واقعا دو دل هستم نمی دونم چه راهی درسته از طرفی می ترسم زندگی مو از دست بدم
از طرف دیگه می ترسم بمونم و درست نشه بدتر هم بشه
واقعا موندم توش
همسرم دیروز بم پیام...
چهارشنبه 27 اسفند 99, 13:06
ممنونم از راهنمایی شما
خدا امید هیچ کسی رو نا امید نکنه
امیدوارم تو این روزای اخر سال برای همه عزیزان اتفاق های خوبی بیوفته
یکشنبه 24 اسفند 99, 13:28
سلام فرزانه عزیز
واقععا ناراحت شدم که شماهم به درد من مبتلا هستین
چندتا از تاپیک های شما رو خوندم و شباهت زندگی های ما به هم رو درک کردم منم خیلییییی از مشکلاتی که شما داشتین رو دارم
منم می...
سه شنبه 19 اسفند 99, 10:12
سلام وقت بخیر
ممنون که راهنمایی می کنید
باید بگم که من نوبت مشاوره گرفتم و خودم رفتم و یک جلسه او هم رفته با دکتر صحبت کرده و تمام مسائل رو گفته و اینطور که مشخصه خودش هم دنبال راهی برای حل این...
یکشنبه 17 اسفند 99, 14:43
من دیگه توان تنها تلاش کردن و ندارم
توان اینکه واسه هرچی روزم خراب شده اوقاتم تلخ شه ندارم
واقعا الان فقط دلم می خواد او تلاش کنه
نشون بده که هست وجود داره
واقعا نمی تونم دیگه برای این زندگی...
چهارشنبه 13 اسفند 99, 12:20
من چند بار پیش مشاور رفتم و ایشون راهکار می داد و
من انجام میدادم زمانی که میفرستم چون از نظر اینکه با یکی حرف میزنم و به من حق میداد ی کم اروم میشدم و تا یکی دوهفته خوب بود همه چی
فقط مشکل...