یکشنبه 18 فروردین 98, 16:24
هم سنیم تقریبا پس بهتر درکت میکنم.
ببین من یه پسرو دوست داشتم هیچی نداشت فقط پر جذبه بود
نه خوشگل بود نه پولدار بود نه هیچی دیگه فقد غیرتی بود جذبه داشت جدی بود
و البته کنار همه ایناعاشقم بود
مرد...
یکشنبه 18 فروردین 98, 12:32
سلام عزیزم مهربونی خوبه خوبی خوبه ولی نه بیش از حد.
همین که هی بخشیدیش عشقتو تو دلش کم کردی میدونی چرا.
خانم ها دوست دارن جدیت ببینن . مهربونی قشنگه ولی جدی بودن یه مرد اونو برای ما خیلی دوست...
چهارشنبه 15 اسفند 97, 17:04
زن باید سینشو بشکافه یه مقدار پول توش دخیره کنه و به دیوار خونشم نگه.
یادت باشه همیشه همه پولتو به همسرت نشون نده و الکی هم بهش بگو این ماه برم دیگه سرکار نمیرم چون میخوام بیشتر به خونه برسم و خسته...
پنجشنبه 25 بهمن 97, 13:30
چندتا نکته که به ذهنم اومدو میگم.
1: لازم نیس رستوران برین توی خونه غذا درست کن با همسر و بچه هات برین پارک بخورین خیلی هم عالی میشه و کمتر خرج میکنی بیشت رخوش میگذره.
2: وسایلای خونه رو از کوروش...
چهارشنبه 07 آذر 97, 17:23
سلام عزیزم نه خیر ما ازدواج نکردیم من دو سه ساله باهاش دوست بودم که تونستم خودمو از انتخاب اشتباه نجات بدم و یه زندگی اروم شروع کنم
دوشنبه 26 شهریور 97, 13:14
سلام عزیزم.
خانم ها رکن اصلی خانه هستند و اونا تعیین میکنن که اعضای خونواده رفتارشون باهم چه جوری باشه.
خانم ها باید خیلی مهرات داشته باشند.
باید جوری باشند که همه رو حرفشون حساب کنن.
حتی بچه...
یکشنبه 25 شهریور 97, 10:31
من میگم الان دنبال یه دوست خوب باش
تو فک کن که اونا دوتا دوست خیلی صمیمی ان و تو هم میخوای باهاشون دوست شی.
پس باید با جفتشون صمیمی باشی بعد یواش یواش دوست بهتری برای شوهرت بشی
متوجه شدی؟
مثلا...
یکشنبه 25 شهریور 97, 09:55
زن دوم؟
تو مطمئنی که فکر این نیستی که حالشو بگیری؟
سنتم که کمه
تقریبا همسن منی
من با این سم همه بهم میگن بچه و اصولا کارای مهمو نمیذارن انجام بدم.
ولی حالا بذا یه رازی رو بهت بگم
هم به تو
هم...
سه شنبه 13 شهریور 97, 21:01
برادر من انقدر چشم چشم بهش،نگو
تو پسر خوبی هستی معلومه تو رابطه با دختر کم تجربهدای کار درست حسابی داری و تونستیاول زندگیتون ی خونه داشته باشی هیچ دختری این پسرو رد نمیکنه حتی اگ دوسش،نداشته...
سه شنبه 13 شهریور 97, 08:29
مشکلی ک دارین به خاطر اینه که یا کسیو دوست ندارین
یا تو گذشته خیلی عاشق کسی بودید و الان فراموشش،کردین
قلبتون ناخودآگاه پس میزنه ادمای جدیدو
هیچوقت انقد راحت نمیتونی تصمیم بگیری،از،کسیربدت بیاد یا...
دوشنبه 12 شهریور 97, 16:29
باید ملاک های دختر خانم ارزیابی بشه ولی اگه اقا از همین الان چهرش شکسته شده دختر پشیمون میشه و فکر میکنه زود پیر شده.
فاصله سنی بین 4 تا 8 سال عالیه.
15 سال خیلی زیادهو موجب مشکلات میشه.
چون خانم...
دوشنبه 12 شهریور 97, 16:25
سلام عزیزم
سعی کن به خودت مسلط باشی.
من یه دخترم و سعی میکنم کمکت کنم.
متاسفانه جامعه ما طوری جا افتاده که ددخترا دنبال اینن که هرچی زودتر یکیو پیدا کنن و زنش شن.
اما بعدش با رفیقای خودشون خوش...
دوشنبه 15 مرداد 97, 23:08
عزیز دلم رفتار تو از دلتنگیه دلت میخواد کنارش باشی اروم باش و با رفتارای غیرمنطقی اونو زده نکن
موفق باشی
چهارشنبه 10 مرداد 97, 10:52
این که شما تو سطح فکریت کمه و فکر میکنی که کسی میاد تو یه جایی که دنبال راه حله وقتشو میذاره مشکلشو حل کنه اسمشو درست بگه ، مشکل خودته عزیزم.
من به قوانین همدردی احترام گذاشتم و اسم واقعیمو عوض کردم...
دوشنبه 08 مرداد 97, 08:37
مرسی واسه وقتی که گذاشتی عزیز دلم.
مادرم مبدونه باهاشم میدونه لاته و میشناستش
اما مادرم نمیدونه که هنوز دیوونه بازی درمیاره هنوز عصبیه.
بلکه فکر میکنه واقعادیگه عصبی نیست
- - - Updated - - -
...