چهارشنبه 21 خرداد 93, 00:46
بخند داداش حق داری! 1 زمانی یلی بودیم واسه خودمون! خدا زن بد نصیب هیچکی نکنه!
چهارشنبه 21 خرداد 93, 00:22
اینجور که من فهمیدم ریشه مشکلتون عدم توانایی مالی همسرتونه. توصیه برادرانه میکنم سعی نکنید بین اون و خانوادش قرار بگیرید. سیاست داسته باشید حتی اگر با خانوادشون مشکل دارید بروز ندید. خودتون رو همسو...
چهارشنبه 21 خرداد 93, 00:03
سلام بر همه حاضرین تالار. حقیقتش من هر از گاهی خواننده مطالب دوستان هستم ولی از اونجایی که این مشکلم به شدت کلافم کرده و اذیتم میکنه خواستم نظر دوستان علی الخصوص خانم ها رو جویا بشم بلکه کمک حالی...