پنجشنبه 10 بهمن 92, 19:38
دروغ چرا
اینو امشب نمی تونم ازش بخوام.
البته اونقدری حنام پیشش رنگ داره که ازش فرصت بگیرم(البته اینجوری فکر می کنم باشه)
چون قبلش باید با مادرم صحبت کنم و.........
کلا هر کاری اولین بار انجام...
پنجشنبه 10 بهمن 92, 19:18
حق با شماست
البته بحث ازدواج پیش نیومده بود. اما تو این مدت ابراز علاقه که کرده بودم. اما بازم میگم در این رابطه حق باشماست.
امشب اگه خدا بخواد می خوام باهاش یه جورایی سنگامو وابکنم ببینم خونه آخر...
پنجشنبه 10 بهمن 92, 15:14
سلام
(این پست تکراری هست ولی پست قبلی رو مدیر زحمت کشیدن بستن هر چی هم پیام دادم انگار نه انگار)
نمی دونم شاید کسی که من دارم دربارش اینجا سوال مطرح می کنم خودشم این پست رو بخونه
در هر حال
من 24...