ممنونم.مدیرهمدردی.حق باشماست تانباشد میل حق برگی نیفتد ازدرخت.خیلی ممنونم حرفاتون بهم آرامش داد.بله خداصلاح بندگانش را بهتر میدونه پس نگرانی برای چه ؟خیلی خوبید.من خودمو دادم دست خدا.خدا دوستت دارم
ممنونم.مدیرهمدردی.حق باشماست تانباشد میل حق برگی نیفتد ازدرخت.خیلی ممنونم حرفاتون بهم آرامش داد.بله خداصلاح بندگانش را بهتر میدونه پس نگرانی برای چه ؟خیلی خوبید.من خودمو دادم دست خدا.خدا دوستت دارم
بله خیلی تشکرازراهنماییتون.سعی میکنم گفته هاتون برای خودم تمرین کنم.شمام خیلی واسم دعا کنید.تواین ایام شب قدر خیلی محتاج دعاتونم.اخیلی دعام کنید.البته هرجورخدابخواهدهمون میشه .گه بازم مشکلی پیش اومد...