چهارشنبه 29 آبان 92, 20:38
با تشکر از تمام دوستان
والا نظر من اینه ماندن تو این رابطه در این وضعیت که هم خانواده من و هم خانواده انها به من شک کردن اصلا به صلاح نمیدونم.
چون هم خانواده من و خانواده ایشان بسیاز مذهبی هستن...
پنجشنبه 09 خرداد 92, 20:46
به هیچ عنوان ارتباط برقرار نکن
....
از نظر من دلو بزن به دریا برو به خاانواده بگو ...دقیقا تمام چیزایی رو که به ما گفتی برو به خانوادت بگو .
و بگو نمیتونم فراموشش کنم .
و برو خاستگاری ..
پنجشنبه 09 خرداد 92, 15:23
سلام
اول اینکه یکم احترام رو نگه دارین .
کوچولو چیه . !!!!!
ادم نباید خودشو هیچوقت بالا بگیره .
در ثانی دارن میگن از شهر های مختلفن .
در ثانی دیدار رو اصلا پیشنهاد نمیدم بهتر که بهم زدی . ...
پنجشنبه 09 خرداد 92, 15:16
حرفتون درست و منظقی هست .
این طور خرج کردنا ولخرجی هست .
باز شکر خدا با کس دیگه ای نبوده
واگر نه معلوم نبود چقدر تیغش بزنن
پنجشنبه 09 خرداد 92, 14:27
تمامی موارد درست(و به هم زدنت درست و به موقع بوده مخصوصا مورد 1و 3 خیلی خیلی کار خوبی کردی به هم زدی) به جر مورد اخر .
خانوادش هستن . برگ چغندر که نیستن
اگه من بودم میگفتن ماشینتم بفروش راحت...
پنجشنبه 09 خرداد 92, 14:15
به نظر من رابطه رو قطع کن .
اما طوری قطع کن که اون اسیب روحی نبینه .
اونم دل داره .
موفق باشین
پنجشنبه 09 خرداد 92, 14:07
سلام ..
اول اینکه کار خوبی کردین بهم زدین ...
چون اگه بهم نمیزدین صد در صد در اینده به مشکل میخوردین
والا این جوری که میگین دوتا راه بیشتر نمیمونه
1- چاره ای نیست باید تحمل کنی . (فوقش حد اکثر...
چهارشنبه 08 خرداد 92, 12:13
سلام به همدردی خوش اومدی .
عزیز من یکی از دلایکی که شما حس میکنی پیر شدی . و از پاک بودن خسته شدی اینه که
خانوادت به اندازه کافی بهت محبت نکردن.
پیشنهاد من با هیچ پسری دوست نشو چون شما به دلیل...
چهارشنبه 08 خرداد 92, 10:40
سلام به جرات میتونم .
احتمال ازدواج شما نزدیک به صفر هست .
و ادامه این رابطه رو اصلا به صلاح نمیدونم .
در دنیای مجازی اگه راست بگن باید تعجب کرد . (مشهوره به دروغ خونه دیگه)
از کجا...
چهارشنبه 08 خرداد 92, 10:21
سلام راستش الان خومد واقعا فهمیدم که یهو نباید یک رابطه رو قطع کرد . چون خودم داشتم همین کارو میکردم .
و نظر بنده .
ایشون دیگه از شما جدا شدن . و یک زندگی رو تشکیل دادن .
اصلا جواب ندین . ...
سه شنبه 07 خرداد 92, 16:50
بله همونجور هم که در پست قبلی گفتم .
هدف من خوشبختی ایشون هست حتی اگه خوشبختیش در این باشه که من به او نرسم .
حتی من از همون اول هم گفته بودم که احتمالش خیلی هست که به هم نرسیم .
اما گفتم...
دوشنبه 06 خرداد 92, 16:18
عزیز من این کجای نصیحت کردنه .
به جای اینکه بگی دور این روابط رو خط بکش میگی برو با یه پسر دگه دوس شو تا اینو فراموش کنی .
اومدیم رفت دوس شو و اون پسرو فراموش کرد حالا اگه این پسر وابسته شد چی...
دوشنبه 06 خرداد 92, 16:02
سلام به همه
و همچنین شما شیرین بانو .
کجای حرف من انگیزه بخش بوده .
خواهر من اگه ایشون شما رو میخواستند همون اول نمیرفتند خواستگاری یه نفر دگه .
یعنی چی اون اقا همه چی رو سپردند دست سرنوشت...
دوشنبه 06 خرداد 92, 13:49
حرفتون به نظر من کاملا درسته همشون به جز یکیش
اونم اینه که تا مطمئن نشدیم نباید اسم زنا رو بیاریم .
.........
و حالا شما شیرین بانو
دوست من ایشون شمارو به معنای همسر هیچگاه و تحت هیچ شرایطی...
دوشنبه 06 خرداد 92, 11:25
سلام
شرمنده من نمیدونستم .
اگه لینک اون تاپیکو دارین بدین ممنون میشم
یکشنبه 05 خرداد 92, 23:18
از این رابطه بیا بیرون .
عزیز من اون نگران دل خودشه که نشکنه .
اخه اگه تو جوابشو ندی یه نفر میخواد باهاش صحبت کنه .
اگه اون نباشه با کسی صحبت میکنه.
در ثانی شما تعقیبش میکنین ببینین رابطشون...
یکشنبه 05 خرداد 92, 18:09
واقعا اگه میخواییش
از طریق خانواده برو جلو همین و بس . (بخدا خیرت در این هست .)
اگه از طرق خانوده نری جلو کمترین اسیبش ابرو ریزی هست که ممکنه تو خانواده پیش بیاد .
حالا آسیب های روحی رو فعلا...
یکشنبه 05 خرداد 92, 12:36
سلام
به نظر من سن شما واسه ازدواج هنوز خیلی کمه
البته بازم ربط به فرهنگ خانوادتون و خودتون داره.
و در این مورد اصلا پیشنهاد نمیدم با دختر داییت صحبت کنی .
به جای اینکه با دختر داییت صحبت کنی...
پنجشنبه 02 خرداد 92, 14:45
به نظر من حرف های بعضی از دوستان غلطه میگن نسلشونو از رو زمین برداره .
خیانت کرده درست .
اما بدبخت شاید برگشت شاید توبه کرد . در توبه همیشه بازه .
یعنی چی میگین نسلشونو از رو زمین براداره ....
پنجشنبه 02 خرداد 92, 11:10
سلام .
نظر بنده مثل سایر دوستان بهته با خودشون صحبت کنین .
و اینو هم ببینین که شاید اون زمان همینطوری گفته نمیخوام ازدواج کنم .
اگه شما هم واقعا اونو دوس دارین .
بهش بگین اگه دوسم داری از...
چهارشنبه 01 خرداد 92, 23:57
سلام .
مساله تو دقیق عین منه ....مو نمیزنه(حتی احساس و حرفایی که زدی مثل ساده و پاک و نگران بودن براش...تماما عین خودمه )
اما پیشنهاد من اینه که باهاش رابطه نداشته باشی .
احتمال اینکه کسی بفهمه...
جمعه 27 اردیبهشت 92, 14:11
سلام تو پست اول یکی از دوستان گفت . سن شما کمه واسه ازدواج .
که شما گفتین بنده هم حرفی از ازدواج نزدم .
اینجا هم میگین دوستی هم نمیخوام .
ببخشید یعنی دوستی و ازدواج نیست پس چیه . ؟؟؟؟؟
اگه...
جمعه 27 اردیبهشت 92, 13:48
سلام .
به نظر منم باید خطتو عوض کنی
اما اینکه بگی مال برادرم یا خواهرم بود کار اشتباهیه .
زندگیتو با دروغ شروع نکن .
نمیگم گذشتتو به همسرت بگو اما زندگیتو هم با دروغ شروع نکن
شنبه 07 اردیبهشت 92, 15:35
.....
اگه خانواده 100 درصد مخالف هستن با این اقا که 7 ساله باهاشی... ازدواج کنی .
مجبور کردنشون به رضایت دادن زیاد فکر خوبی نیست .
چون حتی اگر هم ازدواج کنید به احتمال زیاد اگه خدایی نکرده...