به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

صفحه 1 از 2 1 2

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. موضوع: جدایی با خیانت

    بوسیله mahsa pirooz
    پاسخ ها
    11
    نمایش ها
    1,765

    RE: جدایی با خیانت

    شما به دليل خيانت ايشون ناراحتين؟
    دقيقا چي شما رو اذيت ميكنه؟
    شما كه گفتين ازش بدم مياد
    خب بدتون مياد ديگه چرا ناراحتين
    مهم نيست ايشون كه همسر شما نبوده و يا به شما تعهدي نداشته
    اينجور كه از...
  2. پاسخ ها
    4
    نمایش ها
    1,109

    فكر كردن به آينده به من استرس وارد ميكنه.

    واقعا فكر كردن به آينده براي من ايجاد استرس ميكنه
    به نظرم دنيا داره به سمتي پيش ميره كه ظاهر و تمكن مالي و امكانات خيلي مهم شده
    و ميترسم كه فرزندانم من و پدرشون رو شماتت كنن براي اينكه شايد نتونيم...
  3. پاسخ ها
    32
    نمایش ها
    16,603

    RE: گذشت هایی که در زندگی مشترک با همسرمان کردیم

    یک نمونه از گذشت های شوهر این دوست خوبمون.
    خدا حفظش کنه همچین مردی رو ایشالا خدا مشکلاتشونو حل کنه.
    [/quote]


    داشتم با خودم فکر میکردم که کدوم گذشتی که در زندگی مشترک داشتم رو بنویسم که چشمم...
  4. پاسخ ها
    13
    نمایش ها
    2,130

    RE: با کسی که میخواد من رو کوچک کنه چه کار کنم؟

    جالبه كه اصلا من سوال نميكنم.
    خودش يه دفعه اصلا خيلي بي ربط اين حرفا رو ميزنه.
    مثلا داريم درباره ي يه فيلم بحث ميكنيم وسط موضوع ميگه كه شوهر من خيلي خوبه .
    من ميگم خدا رو شكر.
    بعد ميگه شوهرم...
  5. پاسخ ها
    65
    نمایش ها
    86,822

    RE: عشق به زن شوهر دار

    شما خودتون میدونید که کارتون اشتباهه ولی نمیخواین ترکش کنید.

    مثل معتادی که میدونه مواد بده ولی به کارش ادامه میده تا خودش رو از پا بندازه.

    شک نکن که اشتباه میکنی.

    نگو نمیتونم.

    اگر بخواهید...
  6. RE: خیلی موبایلش دستشه...خیلی اس ام اس میده..یعنی دوست پسر داره؟؟

    الان ممکنه کسی درباره ی منم همچین فکری بکنه؟:(

    [/quote]
    مهم نیست.

    هر طوری هم که باشیم همیشه قضاوت میشیم پس باید بگونه ای باشیم که فکر میکنیم از نظر خودمون بهترین حالته.

    البته دوست خیلی...
  7. پاسخ ها
    68
    نمایش ها
    13,346

    RE: دوست داشتن هم دانشگاهی

    به نظر من براي شناخت بيشتر بايد زير نظر بزرگتر ها بود.
  8. RE: اضطراب و استرس دور شدن از شهر و خانواده ام بعد از ازدواج

    ادم بی زبون؟

    یعنی میخواد شما فقط تابع مطلق باشین و انتقاد نکنین؟

    خب اگر فکر میکنین مشکل از طرز حرف زدن شماست .خب سعی کنید برخورد بهتری داشته

    باشید.
    [
    نظرخانوادتون چی بود و الان چی هست در...
  9. RE: اضطراب و استرس دور شدن از شهر و خانواده ام بعد از ازدواج

    "من خیلی آم ارومی بودم ولی سر اون جریان فوق العاده پرخاشگر شدم..نامزدم هم همینطور شد..تو این مدت خیلی باهم دعوا کردیم..دعواهای بد..خیلی بد..اولاش برای این بود که من مدام گذشته رو پیش میکشیدم..زبون...
  10. RE: اضطراب و استرس دور شدن از شهر و خانواده ام بعد از ازدواج

    "همه چیرو به خدا سپردم و گفتم خدایا اگر خوشبخت میشم بشه...خیلی اتفاقی جواب بله رو گرفتن و ما نامزد شدیم."

    منظورتون از اتفاقی چی هست.؟

    اصلا منطقی نیست اصلا.

    همین جوری جواب دادی؟

    عزیز من...
  11. پاسخ ها
    15
    نمایش ها
    7,877

    RE: بیکاری شوهرم و سرد شدن زندگیمون

    من شما رو خوب درك ميكنم.

    فقط صبور باش.

    مطمئن باش كه خدا كمك ميكنه.

    ميتوني به تاپيكهاي من هم سري بزني.

    دوستان خوبم راهنمايي هاشون عاليه.
  12. RE: به خاطر گذشته ي خودم، بايد با گذشته خواستگارم تا اين حد كنار بيام؟

    با اين توضيحي كه شما دادين اصلا گذشتتون يكسان نيست .

    فرد خواستگار هم درسته كه كار خوبي نميكرده ولي به كسي هم تعهدي نداشته.

    شرايطشون كه خوبه .

    ولي دقت كنيد اخلاقيات خيلي مهمتر از ماديات هستند...
  13. پاسخ ها
    12
    نمایش ها
    2,063

    RE: ايا بچه دار شدن با توجه به شرايط ما درسته؟

    زهره جان بالاخره چه اشكالي داره كه نظر خودتو راجع به بچه دار شدن خودتون بگيد.

    خب به هر حال هر كس نظري داره.
  14. در برابر انسانهایی که خودشون رو بالاتر از بقیه میدونن باید چگونه رفتار کرد؟

    من در فامیل و اشنایان کسانی رو میشناسم که مدام از خودشون تعریف میکنن وبه بقیه طعنه و

    متلک میگن.

    یکی از اونا عمه ام هست ایشون به دلیل اینکه وضع مالی خوبی دارند و بچه هاش تحصیل کرده

    هستند ...
  15. پاسخ ها
    10
    نمایش ها
    5,188

    RE: پدر شوهر نا محرمِ من

    من همیشه فکر میکردم محرمه.

    مطمئن هستین که نا محرمه؟
  16. RE: فكر ميكنم كه شوهرم انگونه كه بايد براي زندگيمون تلاش نميكنه.چه كار كنم؟

    خيلي حرفاتون خوب بود و به دلم نشست.

    بعضي وقتا واقعا انرژي كم ميارم يه دفعه ميريزم به هم.

    راجع به خانواده ي همسرم ،اصلا ازشون توقع ندارم و ديگه براي هفت پشتم بسه.

    فقط كنايه هاشون و حرفاشون...
  17. پاسخ ها
    14
    نمایش ها
    4,074

    RE: لطفا برای ما دعا کنید در وضعیت بد مالی هستیم.

    نمیدونم خدا تا کی میخواد ما رو امتحان کنه.

    از اول ازدواجمون٬ ما مشکل مالی داشتیم همیشه شرایطمون طوری نبوده که دائم و خوب باشه.

    همیشه یه مشکلی داشتیم از نظر مالی.این اخری از همش بدتر بود.
    ...
  18. پاسخ ها
    14
    نمایش ها
    4,074

    RE: لطفا برای ما دعا کنید در وضعیت بد مالی هستیم.

    سلام

    خدا رو شکر شوهرم به صورت معلم خصوصی به دو نفر زبان درس میده و یه مقدار بهتریم ولی

    باز همه ی اینا حقوقشون کمه وموقته. هنوز خیلی برامون سخته.دعا کنید که وهمسرم و خودم بتونیم

    کاری پیدا...
  19. پاسخ ها
    34
    نمایش ها
    3,968

    RE: غصه ی نداشتن خونه!

    بعضی از ما انسانها در هر موقعیتی باشیم همیشه دنبال یه چیزی برای ناراحتی میگردیم.

    خودم به شخصه همین جوری هستم و این خیلی بد هست.

    به خودم میگم مگه مهسا چقدر میخوای زندگی کنی که این همه استرس داری...
  20. پاسخ ها
    34
    نمایش ها
    3,968

    RE: غصه ی نداشتن خونه!

    سلام
    یه سر به تاپیک های من بزنی مشکلت حل میشه.
    خودتو ناراحت نکن .ما هم مستاجریم و فقط دعا میکنیم که بتونیم اخر ماه پول اجارمون رو بپردازیم
    کلا بیخیال.
    اصلا نگران نباش.یه کم که به زندگی امثال من...
  21. پاسخ ها
    21
    نمایش ها
    23,311

    RE: از بي پولي دارم عذاب ميكشم .چرا مشكلمون حل نميشه.

    خيلي ممنون
    لطف داريد شما و اميدوارم كه هميشه موفق و سربلند باشين.
    خيلي ممنون واسه اينكه گفتين.
  22. پاسخ ها
    21
    نمایش ها
    23,311

    RE: از بي پولي دارم عذاب ميكشم .چرا مشكلمون حل نميشه.

    گفته بودم كه شوهرم الان يه جا داره كار ميكنه كه حقوقش خيلي كمه.اصلا كفاف زندگيمون رو نميده.قبلش هم با پدرش كار ميكرد .الان با وجود اين همه سختي ،باز هم من خوشحالم كه زير بار منت خانواده ي شوهرم...
  23. پاسخ ها
    21
    نمایش ها
    23,311

    RE: از بي پولي دارم عذاب ميكشم .چرا مشكلمون حل نميشه.

    .شوهرم سعي خودشو ميكنه .كاش اين مدتي كه رفت واسه پدرش كار كرده بود ،رفته بود و در رشته ي خودش تجربه كسب كرده بود.الان همه جا با تجربه لازم دارن.
    بله ديگه اگر تا يه هفته ي ديگه نشد شوهرم مجبوره كه...
  24. پاسخ ها
    21
    نمایش ها
    23,311

    RE: از بي پولي دارم عذاب ميكشم .چرا مشكلمون حل نميشه.

    اصلا ما چيزي نگفتيم به مادر شوهرم.خودش واسه تحقير كردن اين كارو كرد.
    نه من نه شوهرم اصلا به مد اهميت نميديم توي اين گير ودار.
    اونقدر كه اين كار و حرف مادر شوهرم ما رو مخصوصا شوهرمو شكست كه نداشتن...
  25. پاسخ ها
    21
    نمایش ها
    23,311

    RE: از بي پولي دارم عذاب ميكشم .چرا مشكلمون حل نميشه.

    اينكه كه گفتم من ازشون نميگذرم؟
    من بيشتر از درد بي پولي ،دلم براي شوهرم ميسوزه كه غرورش شكسته.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 25 , از مجموع 41
صفحه 1 از 2 1 2
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.