چهارشنبه 29 آذر 91, 04:31
شما به دليل خيانت ايشون ناراحتين؟
دقيقا چي شما رو اذيت ميكنه؟
شما كه گفتين ازش بدم مياد
خب بدتون مياد ديگه چرا ناراحتين
مهم نيست ايشون كه همسر شما نبوده و يا به شما تعهدي نداشته
اينجور كه از...
چهارشنبه 08 آذر 91, 11:36
یک نمونه از گذشت های شوهر این دوست خوبمون.
خدا حفظش کنه همچین مردی رو ایشالا خدا مشکلاتشونو حل کنه.
[/quote]
داشتم با خودم فکر میکردم که کدوم گذشتی که در زندگی مشترک داشتم رو بنویسم که چشمم...
سه شنبه 02 آبان 91, 23:29
شما خودتون میدونید که کارتون اشتباهه ولی نمیخواین ترکش کنید.
مثل معتادی که میدونه مواد بده ولی به کارش ادامه میده تا خودش رو از پا بندازه.
شک نکن که اشتباه میکنی.
نگو نمیتونم.
اگر بخواهید...
سه شنبه 02 آبان 91, 01:16
الان ممکنه کسی درباره ی منم همچین فکری بکنه؟:(
[/quote]
مهم نیست.
هر طوری هم که باشیم همیشه قضاوت میشیم پس باید بگونه ای باشیم که فکر میکنیم از نظر خودمون بهترین حالته.
البته دوست خیلی...
چهارشنبه 19 مهر 91, 10:06
من در فامیل و اشنایان کسانی رو میشناسم که مدام از خودشون تعریف میکنن وبه بقیه طعنه و
متلک میگن.
یکی از اونا عمه ام هست ایشون به دلیل اینکه وضع مالی خوبی دارند و بچه هاش تحصیل کرده
هستند ...
سه شنبه 14 شهریور 91, 06:45
سلام
یه سر به تاپیک های من بزنی مشکلت حل میشه.
خودتو ناراحت نکن .ما هم مستاجریم و فقط دعا میکنیم که بتونیم اخر ماه پول اجارمون رو بپردازیم
کلا بیخیال.
اصلا نگران نباش.یه کم که به زندگی امثال من...
یکشنبه 12 شهریور 91, 14:29
خيلي ممنون
لطف داريد شما و اميدوارم كه هميشه موفق و سربلند باشين.
خيلي ممنون واسه اينكه گفتين.
یکشنبه 12 شهریور 91, 13:59
گفته بودم كه شوهرم الان يه جا داره كار ميكنه كه حقوقش خيلي كمه.اصلا كفاف زندگيمون رو نميده.قبلش هم با پدرش كار ميكرد .الان با وجود اين همه سختي ،باز هم من خوشحالم كه زير بار منت خانواده ي شوهرم...
یکشنبه 12 شهریور 91, 13:52
.شوهرم سعي خودشو ميكنه .كاش اين مدتي كه رفت واسه پدرش كار كرده بود ،رفته بود و در رشته ي خودش تجربه كسب كرده بود.الان همه جا با تجربه لازم دارن.
بله ديگه اگر تا يه هفته ي ديگه نشد شوهرم مجبوره كه...
یکشنبه 12 شهریور 91, 13:48
اصلا ما چيزي نگفتيم به مادر شوهرم.خودش واسه تحقير كردن اين كارو كرد.
نه من نه شوهرم اصلا به مد اهميت نميديم توي اين گير ودار.
اونقدر كه اين كار و حرف مادر شوهرم ما رو مخصوصا شوهرمو شكست كه نداشتن...
یکشنبه 12 شهریور 91, 13:42
اينكه كه گفتم من ازشون نميگذرم؟
من بيشتر از درد بي پولي ،دلم براي شوهرم ميسوزه كه غرورش شكسته.