:72:
خواهر گلم من هم شما رو درک میکنم و تاحدودی نامردی و بیرحمی آقایون رو (البته شامل همشون نمیشه)در تجربه خودم دیدم و چشیدم...
تا به الان پیش مشاورحضوری رفتی؟
اگه رفتی چی بهت گفتند؟
اگرهم نرفتی...
:72:
خواهر گلم من هم شما رو درک میکنم و تاحدودی نامردی و بیرحمی آقایون رو (البته شامل همشون نمیشه)در تجربه خودم دیدم و چشیدم...
تا به الان پیش مشاورحضوری رفتی؟
اگه رفتی چی بهت گفتند؟
اگرهم نرفتی...
keyvan(super moderator [/color نوشته :
در خصوص درخواست اعضاء(لطفا" این تاپیک من را حذف کنید!)
با سلام
بارها برای ما گزارش شده که کاربری درخواست حذف تاپیک یا تاپیک هایش را دارد.چرا؟
چون مسائل...
دوست گرامی برای چه میخواهید تاپیکتان حذف شود؟؟
هیچ تاپیکی در سایت قابل حذف شدن نیست.
این جزو قوانین سایت است.
دوست عزیز
عنوانتون مناسب نیست.
لطفا ابتدا عنوان تاپیکتون رو تغییر بدید.
درغیراینصورت دوستان نمیتونن پستی براتون ارسال کنند.
با تشکر
خانم sahar لطفا عنوان تاپیکتون رو تغییر بدید.
عنوانتون گویای مشکل شما نیست.
دوستان آنچنان غرق موضوع شما شدند که! فراموششون شده عنوان،مبهم است.
با...
بنده هم در پست قبلیم به این موضوع اشاره کردم که ایشون با دختر خانم هیچ نسبتی ندارند پس نباید گفت همسر و یا دوستی گفته بودند توی پستهای مشاوره ای شون خانمتون.... خانمتون......
ولی این قسمت رو از پست...
ممنون دوستان عزیزم :72:
فرشته مهربان عزیز نه من به امید تایید مثبت در رابطه با او گرفتن نیستم.اگر قبلا به ادامه این رابطه فکر میکردم در حال حاضر اصلا به ادامه فکر نمیکنم.
فقط میخواستم تحلیلتون...
بازم میگم که حرفهای جناب mehrdad_m، که در این تالار پیشکسوت هستند و من به شخصه همیشه ازراهنماییهای بجای ایشون بهره بردم،کاملا صحیح هستند.
خانم سرنا بیشتر دقت کنید کسی با رقصیدن این دخترخانم...
ممنون زیباجان که به تاپیکم توجه کردی.آخه تو آخرین پیامم گفتم که نمیتونم بیام و همه چی رو سپردم به خدا و خدافظ.اونم گفت بیا کارت دارم بیا حرفامو بشنو شاید نظرت عوض شد و من دیگه جواب ندادم اونم چیزی...
سلام دوستان
میخواستم خانم ها و بیشتر آقایون محترم درمورد تاپیک من نظراتشون رو بدهند.
اینکه برداشتتون از این پیام هایی که بین من و این آقا ردو بدل شده چی هست؟
اینکه کجاها رو من بدگفتم یا اشتباه...
اگر واقعا همینطور باشه من هم به عنوان یک دختر با حرفهای mehrdad_m کاملا موافقم.
در عقاید و رفتار و اعمال این دختر خانم تناقضات هشدار دهنده ای مشاهده میشه.
دوست عزیز اگه سوالی دارین باید تاپیک جداگانه باز کنین.
باز هم مشکل داره چون امکان نداره وارد فاز احساسات و هیجانات نشید.
مگراینکه آشنایی طی یک یا دو جلسه فقط همو ببینید که اون هم باید حتما با...
بله،ازنظر من که خودم چنین رابطه ای رو تجربه کردم مشکل داره .مطمئن باش همون مدت آشنایی به جای شناخت منطقی همه چی احساسی میشه و دیگه عقل تو نیست که اونوموقع تصمیم میگیره بلکه احساس و هیجاناته. آخر...
با اینکه عنوان رو عوض نکردید ولی درهرصورت جواب خودتون رو گرفتید.
لطفا مدیران عنوان رو تغییر بدن تا بشه جواب داد.
این عنوان مناسب ترینه (آشنایی در چت و درخواست ازدواج ازطرف پسر)
newfolderعزیز
خوشحالم که مطالعه کتابهای قبل از ازدواج و انجمن های مشاوره باعث شده که شما منطقی تر به این قضایا نگاه کنی.
و احساسی بهش فکر نکنی پس به همین راه ادامه بده منطق رو جایگزین احساساتت...
دوست عزیز
ایشون جواب آخر رو به شما دادند.
ببینید چقدر اوضاع خراب بوده که ایشون به خودشان اجازه دادند که چنین حرفی بزنن!(از زندگیم گمشو برو بیرون)
این اصلا حرف قشنگی نیست!
این رابطه از پایه و اساس...
دوست عزیزم دوستان حرفهای گفتنی رو واسه موضوع شما گفتند.تکلیفت مشخصه دیگه.
یا یکی دیگه رو پیداکرده و سرش جای دیگه گرم شده و یا خواسته یکم شما رو سرکار بزاره ازین 2 حالت خارج نیست.
بااین حال اگرهم...
به نظر من که این راهکار دوستاتون اصلا درست نیست.
اگه واقعا قصد ازدواج دارین این بچه بازی هارو بزارین کنار
وگرنه هم ازون دختر برای همیشه خداحافظی کنید و بزارید به زندگیش یرسه.
خانم شیماگلابتون ،این تاپیک، تاریخ گذشته است.لطفا پست ارسال نکنید.
باسپاس
ویرایش مدیر همدردی: کلیه پاسخی که در این پست می خوانید دقیقا خلاف روش تخصصی مشاوره همدردی هست. یعنی هم نظر کبود کاملا رد می شود و هم نظر فرهنگ 27 مورد تائید هست.
:104:
آقای محسون حرفهای...
اتفاقا برای ما خانم هاست که خیلی سخته.برای شما آقایونه که انقدر راحت یه رابطه و هربلایی سر دخترخانم اوردید رو یه شبه فراموش میکنید میرین فورا به دنبال جایگزین :300:
سلام
این حالت طبیعیه.
تحمل کن میدونم سخته ولی سعی کن خودتو به کاری سرگرم کنی که از این حالوهوا بیای بیرون.
میگذره...
سلام،
از تکنیک توقف فکر استفاده کن.
سعی کن یه مدت سایت و اینترنت رو بزاری کنار.
مگردرموارد درسی اون هم بصورت محدود.
چون اینترنت و خوندن مطالبی که مارو به ذوق و اشتیاق...
مرسی عزیزم که مثل همیشه آرامشگر منی و بی منت داری به همه کمک میکنی.
امیدوارم توهم کسی رو که لایقته بتونی پیداکنی و خوشبخت باشی.
میدونی حتی برای درس و... هم بی انگیزه شدم.
انگار که همین مسئله شده...
ملاقاتش نرفتم ولی تو پیام گفتم که من نمیتونم بیام.انقدر اذیتم کردی که بسّم باشه.همه چی رو سپردم به خدا.بای
بعداز1ساعت اس داد که:یعنی نمیای؟ بیا دیگه باهات حرف دارم.حرفامو گوش کن شاید نظرت عوض شد....