من ساله 86 باسارا اشنا شدم. وبااو ازدواج کردم زندگی رو بااون دوست داشتم بعد از سه سال بچه دار شودیم خلاصه خیلی زندگی خوبی داشتیم ما در خا نه پدریه من زندگی می کردیم بعد از به دنیا اومد پسرمون دیگه...
من ساله 86 باسارا اشنا شدم. وبااو ازدواج کردم زندگی رو بااون دوست داشتم بعد از سه سال بچه دار شودیم خلاصه خیلی زندگی خوبی داشتیم ما در خا نه پدریه من زندگی می کردیم بعد از به دنیا اومد پسرمون دیگه...