به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. RE: لطفآ منو راهنمایی کنید شدیدآ احنیاج دارم

    سلام دوست عزیز

    اول یه کمی از خودتون و همچنین شرایطتون بگید.

    از خصوصیات اخلاقی و خانوادگی اون خانوم هم بگید

    در هر حال من به عنوان برادر بزرگترت بهت توصیه میکنم وارددرابطه این چونینی نشی به...
  2. پاسخ ها
    32
    نمایش ها
    7,037

    RE: به خدا هیچ کس اندازه ی من تنها نیست کمکم کنید

    سلام

    یکی از دلایلی که باعث میشه انسان احساس تنهایی کنه نداشتن هدفه
    اگه شما هدف داشته باشی .شب و روز فکرت مشغول هدفت و راه های رسیدن بهاونه و اصلا به تنهایی فکر نمیکنی
    یه چیز رو هم بگم که تو این...
  3. RE: چه راهی برای نجات از اعتیاد به اینترنت وجود دارد؟(راهکار)

    سلام

    به نظر من باید دنبال جایگزینی برای اینترنت باشی.مثلا چیزی مثل کتاب که بتونی اوقات فراغت رو با کتاب خوندن بگذرونی.به نظرم اعتیاد به کتاب خیلی بهتر از اعتیاد به اینترنته

    ورزش و فیلم دیدن هم...
  4. RE: بعد از 4 ماه قطع ارتباط باهام تماس گرفت.چی کار کنم؟

    منم با دوستان موافقم

    اگر دوست و آشنای مشترکی دارید از اون طریق خبرشو بگیرید.وگرنه اگه هدفش ارتباط دوباره و درست باشه خودش اقدام میکنه
    شما تمرکزت رو روی درست بزار زمان همه چیز رو مشخص میکنه
  5. پاسخ ها
    18
    نمایش ها
    11,839

    RE: علاقه به هم دانشگاهی بدون آمادگی برای ازدواج

    سلام

    منم با حرف دوستان موافقم و این شرایط رو تجربه کردم.شما الان غرق احساسات و تخیلات هستید و پیش خودتون از اون خانوم و آیندتو یه بهشت درست کگردید و فکر میکنید همه چیز به همین راحتی جلو میره
    در...
  6. RE: رابطه یک طرفه ای که بعد از 2 سال سماجت 2 طرفه شده رو باید چیکار کرد ! ؟ ؟

    سلام

    حرفهای قشنگی زده شد

    یه چیز مهم بگم.اونم اینکه وقتی وابستگی و احساساتتون کم بشه متوجه میشید که طف مقابل اون چیزی نیست که شما فکر میکنید

    من وقتی رابطم با دختر مورد علاقم تموم شد تازه...
  7. RE: گفت يه مدت تنهام بذار. مگه ميشه 6 ماه تنهاش بذارم

    رعنا خانوم منم یه چیزی بگم؟؟؟؟؟؟

    الان نزدیک 2 ماه میشه از دختر خانومی که 2 سال عاشقانه دوسش داشتم و الان از هم جدا شدیم میگذره
    باورم نمیشه دیگه هیچ حسی بهش ندارم.باورم نمیشه دیگه دوسش ندارم........
  8. پاسخ ها
    4
    نمایش ها
    6,012

    RE: سوال در ایجاد رابطه با جنس مخالف

    منم با نظر دوستان موافقم

    بعضی ها میخوان از تنهایی جدا بشن(فرار کنند) اما راهشو بلد نیستند و ساده ترین چیزی که به فکرشون میرسه ارتباط با جنس مخالفه متاسفانه

    شما تو همین انجمن به تاپیکهایی که دخت...
  9. RE: گفت يه مدت تنهام بذار. مگه ميشه 6 ماه تنهاش بذارم

    سلام رعنا جان
    خوبی انشاالله؟؟

    سئوال عجیبی بود.من یه پسرم که مشکلمو همینجا مطرح کردم.منم تقریبا حال وروز تو رو دارم.با اینکه پسرم ولی مثل شما به شدت احساساتیم!!

    الن از ماجرای جدایی من تقریبا 1...
  10. پاسخ ها
    43
    نمایش ها
    16,130

    RE: کمک درباره ایجاد رابطه مجدد(خیلی مهم)

    بهاره جان موافقم با حرفات

    دارم صبر میکنم.دارم فکر میکنم.دارم توکل میکنم.ولی ولش نمیکنم.از خدا میخوام که کمکم کنه
  11. پاسخ ها
    43
    نمایش ها
    16,130

    RE: کمک درباره ایجاد رابطه مجدد(خیلی مهم)

    به خدا نیتم پاکه
    بچه ها دعا کنید که بهش برسم.من نمیتونم فراموشش کنم اینو به دور از احساسات میگم و حرف عقلمه
    چون با این دختر خانوم هست که میتونم خوشبخت بشم.فقط از خدا یه فرصت دیگه میخوام تا بتونم...
  12. پاسخ ها
    43
    نمایش ها
    16,130

    RE: کمک درباره ایجاد رابطه مجدد(خیلی مهم)

    حتما همین کار رو میکنم

    منتظر شب قدرم تا دعا کنم یه بار دیگه بتونم تمام حرفای تو دلم رو بهش بگم

    منو اون خیلی شبیه هم بودیم .هم رفتاری و هم شخصیتی و هم افکاری.این 2 ماه که با هم بودیم باورم نمیشد...
  13. پاسخ ها
    43
    نمایش ها
    16,130

    RE: کمک درباره ایجاد رابطه مجدد(خیلی مهم)

    سلام
    من باز هم اومدم
    نمیدونم چرا فراموش کردنش برام سخته.البته راحته!!!ولی نمیخوام فراموشش کنم
    خدا کنه که اونم منو فراموش نکرده باشه

    یه سئوال.به نظرتون وقتی که مهر ماه کلاسای دانشگامون شروع شد...
  14. پاسخ ها
    43
    نمایش ها
    16,130

    RE: کمک درباره ایجاد رابطه مجدد(خیلی مهم)

    ممنون دوستان
    خدا کنه که اینطور باشه.منم همچین فکری میکنم
    من دیشب یه اس ام اس تبریک برای نیمه شعبان براش فرستادم که جوابمو نداد:302:

    ولی با اس ام اس پیگیرش هستم.شاید هم زنگ زدم بهش و ازش خواستم...
  15. پاسخ ها
    43
    نمایش ها
    16,130

    RE: کمک درباره ایجاد رابطه مجدد(خیلی مهم)

    بله تل می جان پستتون رو چنر بار هم خوندم
    درسته تو این 1 سال هزار تا اتفاق میتونه بیافته
    در مورد صحبتهای مجرد هم بگم که اولین بار که این حرف رو زد ما تو پارک دانشجو نشسته بودیم که من به شدت ناراحت...
  16. پاسخ ها
    43
    نمایش ها
    16,130

    RE: کمک درباره ایجاد رابطه مجدد(خیلی مهم)

    من میخوام فردا شب یه اس ام اس برای تبریک نیمه شعبان بفرستم براش
    ولی نمیدونم چرا احساس میکنم که جوابمو نمیده
    حتی روز اول که با هم صحبت کردیم بهم گفت که اهل دوستی نیست و منم بهش گفتم که هدفم...
  17. پاسخ ها
    43
    نمایش ها
    16,130

    RE: کمک درباره ایجاد رابطه مجدد(خیلی مهم)

    سلام دوستان ممنون
    جواباتون بسیار عالیه

    خوب من میگم 3 سال یعنی اینکه درسم تموم میشه و سربازیم که کسری میتونم بگیرم...
    ولی قبل از 3 سال خوب میتونم برای خواستگاری و عقد اقدام کنم.بعد که شرایط مهیا...
  18. پاسخ ها
    43
    نمایش ها
    16,130

    کمک درباره ایجاد رابطه مجدد(خیلی مهم)

    من 2 ماه پیش با یک دختر خانوم تو دانشگاه آشنا شدم
    اول از همه بگم که 23 سالمه و دانشجوی رشته مهندسی نرم افزار پیام نور هستم.بعد از مدتی که من این دختر خانوم رو تو دانشگاه دیدم ازش خوشم اوئمد و...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 18 , از مجموع 18
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.