اگه دوسش داری باید با تموم خوبیها و بدیهاش دوسش داشته باشی
اگه قدیم یه اشتباهی کرده دلیل نمیشه همیشه اونو تکرار کنه باید پشتش باشی تا دیگه راه اشتباه رو نره
نه اینکه توهم با بی اعتمادیت باعث...
اگه دوسش داری باید با تموم خوبیها و بدیهاش دوسش داشته باشی
اگه قدیم یه اشتباهی کرده دلیل نمیشه همیشه اونو تکرار کنه باید پشتش باشی تا دیگه راه اشتباه رو نره
نه اینکه توهم با بی اعتمادیت باعث...
یه خاطره خیلی قشنگ از زبون همسر من
تولد امسال همسر گرامی پیش هم نبودیم یعنی من ایران بودم روز تولدش که کلی پای اینترنت باهم حرف زدیم و کلی ایمیلای قشنگ تولدت مبارک دادم چند روز بعدش منم رفتم
...
راستش من همون روز از شوهرم دلیل رفتارش رو پرسیدم و واسم توضیح داد که اصلا منظوری نداشته و گفته دستات
که یخ کرده برم واست چایی بریزم ولی من واسه اینکه چند روز واسه دوری از کشورم و خونواده دلتنگی...
راستش میخوام خودم باشم و بهترین راه رو انتخاب کنم هدفهایی دارم که نیاز هست حجاب داشته باشم اما
نمیخوام به خاطر هدفهام حجاب رو انتخاب کنم حتی میتونم از اون اهدافم دست بکشم
میخوام بدونم درستترین...
ممنون عزیزم
من توی ایران به حجاب تا اندازه ای اعتقاد دارم مثلا موهام دیده نشه لباس خوب بپوشم انداممو به نمایش نذارم
اما توی کشوری که ازادی هست نمیتونم به این چیزا معتقد باشم مثلا لباس خوب و...
سلام دوستان عزیز همدردی
من شمیلا هستم 19 ساله
دختری هستم که از نظر خیلیها زیبا و جذاب و هر دختری یا هر ادمی خواهان خاص بودن و زیبا
بودن و خوب بودن است و هیچ کسی نمیتواند منکر این مسئله...
خدای مهربونم بی دل راست میگه باید از نعمتهایی که دادی درست استفاده کنیم
اگه من زبونن شکرت میکنم چون قول دادم و همیشه سعی میکنم از نعمتهای خوبی که دادی درست استفاده
کنم...خدای مهربونم شکرت که...
اونم به روی چشم
اخ جونم همش و راست گفتی یادم باشه صبح یه حموم برم:311:
اینده خوبی در پیش داری
کمی لجبازی
با اطرافیانت راحت ارتباط برقرار میکنی و برای دوستی ارزش زیادی قائلی
اواتارش خیلی قشنگه و عشقولانه س و بامزه س:311:
ااااااااااااااا خدا جونم باز یادم رفت نه اینکه یادم بره هاااااااااااااا ولی مریض شده بودم نشد بیام اینجا شکرت کنم
مهم نیس کجا باشه به قول عشقم با زبون دلم و توی دلم همیشه شکرت میکنم
عاشقتم خدای...
خدای مهربونم شکرت که امروز و هم بهم هدیه دادی
تا یه چیز جدید یاد بگیرم:46:
خدای بزرگ و مهربونم شکرت واسه همه چیز
خدا جونم صد هزار مرتبه شکرت
http://up.iranblog.com/images/svp65aphamr4sgr3d.jpg
http://www.uldoz.com/pic/nini/7.jpg
http://www.uldoz.com/pic/nini/8.jpg
http://sajadup.persiangig.com/image/1%20(26)%20(1)%20(1).jpg
...
خدای مهربونم به خاطر تموم خوبیهایی که در حقم کردی شکرت
خدا جونم هزار مرتبه شکرت
http://www.img.aksfa.net/img-2010/Cute_Baby/Cute_Baby_03.jpg
http://www.asriran.com/files/fa/news/1388/11/7/125686_391.jpg
http://errooortm.com/group/img/up/1252324616.jpg
...
فرشته مهربان عزیز من و ببخشید که دیر رسیدم
چند بار تاپیک به چشمم خورد با خودم گفتم شاید راجع به مشاوره های فرشته مهربان بحث وارد نشدم
امشب دل و زدم به دریا امدم تا پست اول و خوندم خشکم زد...
وای اویژه جوووووووووون فدات شم منم یه ماجرایی واسه دوچرخه داشتم
از بچگی ارزوشو داشتم متاسفانه کسی توجه نمیکرد
البته به عشقم نگفتم که ارزوشو داشتم و مربوط به مال بچگی بود...فقط بهش گفته بودم...
خدای مهربونم تا وقتی شارژدارم میخوام هر روز بیام اینجا شکرت کنم البته سر نمازم که شکرت میکنم کمه
خدا جونم واسه هدیه اسمونی که بهم دادی شکرت
سلام
به همدردی خوش امدید:72:
شما تنها کاری که میتونید براش انجام بدید اینکه که بهش بگید از رابطه با اون دختر که الان متاهل هست دست بکشه
و بهش بگید واسه فراموشی اون بهترین کار توقف فکر و...
خدایا شکرت
چون هستم و چون عشق در من جاریست
سلام عزیزم تبریک میگم قدم نو رسیده رو...امیدوارم پسرت و خونواده ش عاقبت بخیر بشین...:323:
blue skyعزیزم همه ی ما توی زندگی شخصی یه مشکلی داریم ولی این دلیل نمیشه که به هم دلداری ندیم و
...
خدای مهربونم نمیدونم هدیه هایی که بهم دادی و باید اینجا بگم یا نه
اما چون عشقم گفته نگو نمیگم این یه راز بین ما 3 تا
خب خدا خوبم واسه تموم اونا ازت ممنونم
شکرت میکنم خدا جونم هر چقدر فکر...
خدا جونم تازه فهمیدم که چقدر عاشقمی واسه این که بهترین و برام میخوای منم منتظر بهترینام خدا جونم
هزاران هزار بار شکرت:323:
شب عید غدیر مادر شوهرم از دست من ناراحت شده بود و زنگ زده بود به شوهرم کلی ازم شکایت کرده بود
(اون شب خونه مامانم بودم)اقای محترمم زنگ زد به من به جای تبریک شروع کردن گله کردن و گفت مادر جون خیلی...
من که شوهرم و کم میبینم
و بیشتر دوروبرمون شلوغه اما تو همون شلوغی من همش هواسم پیش اونه
با احترام باهاش صحبت میکنم و صداش میزنم
اگه تنها باشیم بهترین ارایشها و بهترین لباسهارو واسش میپوشم...