پنجشنبه 28 مرداد 89, 16:43
سلام
حامد جان به نظر من هم شما هنوز شرایط ازدواج و وارد شدن به یک زندگی مشترک را نداری
ناراحت نشو
اصلا هم عجله نکن. سن شما واقعا سن بحرانی هستش و تصمیم گیری تو این سن بر پایه احساسات زود گذر...
سه شنبه 26 مرداد 89, 14:06
سلام دوستان
مشکلی رو که میخوام مطرح کنم مربوط به خودم نیست.
این موضوع در واقع مشکل یکی از بستگانه
ایشون در سن 21 سالگی یه رابطه تلخ داشتن
با یکی دوست میشن و ایشون میاد خواستگاریشون
با هم عقد...
دوشنبه 25 مرداد 89, 20:29
خواهر گرامی به نظر بنده شما دچار تردید و دو دلی شدید
بهترین راه اینه که بر اساس عقل و منطق جلو برید.
اینطور که شما توضیح دادید به نظر میرسه اون پسر واقعا به پختگی کامل برای ازدواج نرسیده
باید...
دوشنبه 25 مرداد 89, 00:05
دوست گرامی به نظر میرسه شما دچار اشتباه شده باشی
من کاری به احساسات و وابستگی و اینجور حرفها ندارم
شما گفتی ((رفتار اونم سرشار از جنبه-احترام صمیمانه-انسانیت ومهربونی هست))
انسانها به راحتی میتونن...
یکشنبه 24 مرداد 89, 23:16
از صحبت های همتون ممنونم
در مورد سوال اول که پرسیدید چرا دفه اول رو خواستم پافشاری نکردم باید بگم من خیلی پافشاری کردم حتی تو روی بزرگترها وایسادم تا اینکه اونو مجبور کردن بره شهر دیگه ای پیش...
یکشنبه 24 مرداد 89, 15:44
سلام
من یه پسر 25 ساله هستم که حدود 5 سال پیش به یکی از بستگان دورمون(خواهر زن داییم) علاقه پیدا کردم. اون حدود 2 سالی از من بزرگتر بود
من صادقانه باهاش صحبت کردم اوایل قبول نکرد و میگفت فاصله سنی...