سلام خدمت باران عزیز ببخشید اینجوری حرف میزنم ولی باید بگم اولا با نظر کاترین عزیز موافقم که توی ص2نظرشو داده کاری که اون پسر با شما کرده عین خیانته دیوما شما گفتی ارتباط از پشت بوده در صورتی که...
سلام خدمت باران عزیز ببخشید اینجوری حرف میزنم ولی باید بگم اولا با نظر کاترین عزیز موافقم که توی ص2نظرشو داده کاری که اون پسر با شما کرده عین خیانته دیوما شما گفتی ارتباط از پشت بوده در صورتی که...
راستی یادم رفت اینو بگم به جای اعتقاد داشتن به این خرافات به خدا وقران متوصل بشید