کودک, مشاوره , ازدواج , روانشناسی , فول تست , سایت روانشناسی, تربیت کودک
روانشناس آنلاین , مشاوره, مرکز مشاوره, مشاوره خانواده , مشاورانه
سلام. مشاور چنار هستم ;) . پژمان جان یه ضربالمثل هست که با پنبه سر ببرین خخخ. شما با آرامش و توضیحات و دلایل بسیار و مهربونی و قاطعیت به خانومتون یادآوری بفرمایین که بابا حتی نمی خای پیش پدر خودت باشی. :mad:. تک تک دلایلتم بگو. البته شما با مهربونی بگو. البته یه خورده هم کلاس بزار خخخ. کوتاه نیا داداش. بزار بدونن که برای بدست اوردنت باید زحمت بکشن. ببخشید من همش پیام میدم. نیست خ مشاور خوبی ام گفتم شما بی نصیب نمونی خخخ. شب خوش
خدانگهدار
سلااااام. خوبی پژمان جان بهتری؟ عزیزم حدس می زدم مادرت نگرانت باشن الهی. پس دیگه خ مراقب خودت باش. این چند روزم خ ناراحتش کردی(پژمان رو میگم) ببرش بیرون براش بستنی بخر. ببرش بیلیارد بازی کنه. ببرش کوه با دوستاش هم ببر. دو تا از امتحاناش رو هم خوب بده( اگه از طریق درس می خای بری خارج باید معدلت جیگول بالا باشه ها!!) آخه چه گناهی کرده بدن شما شده. دارم یه کتاب می خونم به نام " راز شاد زیستن" اثر اندرو متیوس. ورژن جدیدش هم اومده به نام آخرین راز شاد زیستن. عالی است بخونش. یه جملش رو بگم. نوشته که " آزمایشی انجام دادن که طی اون اومدن خون یک آدم عصبانی رو به یک خوکچه هندی تزریق کردن. خوکچه ها بعد از یکی دوساعت همگی مردن !!!!! حالا ببین اثر این ناراحتی روی بدن ما چه خواهد بود!!! دوست من نمی خاد حواب من در تاپیکت بدی. بزار اونجا متخصصین نظر بدن. این سایت علی رغم خوبیهاش خ هم پول....است.
سلام دوباره. شما بیمارستانی من هی پیغام می زارم. :) امیدوارم بهتر شده باشی. هر راهی می خای بری برو اما با انتخاب خودت نه داداش و عمه و... به خدا شاید خانمت فقط یه تلنگر نیاز داشته بوده باشه( صیغه فعل نامعلوم خخخ).
سلام پژمان جان. اگه فرصت دارین تاپیک زیر رو بخونینکاربری به نام لیلا موفق در این آدرسhttp://www.hamdardi.net/thread-16807.htmlن اگه وقت ندارین به خلاصه ازش بگم براتونبه علت دخالتهای خانواده شوهرش، شوهرش به شدت جوگیر میشه و متاسفانه با کتک و..اون رو در WC حبس می کنه و... این بنده خدا هم به خاطر کتک و.. بچه ش رو سقط می کنه. از این به بعد نمی تونه شوهرش رو ببخشه و...مدام با شوهرش بحث داشته و تو یکی از دعواهاش صرفا به خاطر این که حرص شوهرش رو دربیاره می گه من دوست پسر دارم در حالیکه اصلا چنین آدمی نبوده. تو این بین کاربرای زیادی راهنماییش می کنن که از همه جالب تر شخصی بانام کاربری zartoshti هست . ادرسش اینهhttp://www.hamdardi.net/thread16807-16.html#post158018 . حتما بخونین. حتما .حالا این خانم با ابن توصیفات زندگیش رو براه شده درضمن شما آرمین رو خیلی دوست داری وقطعا دوست نداری ناراحتیش رو ببینیخب شما هم پژمان مادرتی. ایشونم دوس داره شادی تو رو ببین. تو این دنیا نیستن اما غم شما غم ایشون پس به خاطر مادرت مبارزه کن. و مواطب خودتم باش.
آمار