به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15
  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 فروردین 91 [ 05:18]
    تاریخ عضویت
    1390-7-24
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    1,064
    سطح
    17
    Points: 1,064, Level: 17
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    جدایی ۶ ماه بعد از عقد ؟

    سلام

    من ۲ سال پیش واسه ادامه تحصیل به آمریکا اومدم. از همون وقت تو ذهنم بود که واسه ازدواج یه نفر تو ذهنم باش. یه نفر از هم کلاسیهم که خیلی‌ مذهبی‌ بود رو تو ذهنم بود که تقریبا خوب میشناختمش. قابل خروج از کشور واسه خواستگاری اقدام کردم اما جوابِ - شنیدم چون گفتم که واسه زندگی‌ می‌خوام آمریکا بمونم. بعد از ۱ سال که اینجا بودم دوباره به فکرِ ازدواج افتادم . با همون خانم تماس برقرار کردم گفت خانوادش رو راضی‌ میکنه . بعد از مدتی‌ گفت خانوادش راضی‌ هستن و قرار شد من برم ایران واسه مراسم. ایشون و خانوادش خیلی‌ مذهبی‌ هستن. وقتی‌ ایران رفتن باز میخواستن واسه من شرط بزارن که من باید برگردم که خانم خانواده رو راضی‌ کردن که هیچ شرطی نذارن. چون به من علاقمند بودن خیلی‌ کمک کردن که وصلت سر بگیره. البته تو بحث هامون بار‌ها باهم بحثِ مون میشد چون راجع به بعضی‌ مسایلِ مذهبی تفاهم نداشتیم. ایشون خیلی‌ مذهبی‌ هستن و من مذهبی‌ معمولی‌ هستم.

    ۱ ماه بعد از عقد من از ایران رفتم و قرار شد سال بد عروسی‌ بگیریم. چون ایشون دانشجو بودن و ۱ سال تا اتمامِ کارشناسی ارشدشون مونده بود.

    بد که من اومدم آمریکا، بحث همون زیاد شد. رو مسایلِ مذهبی‌ ، سیاسی ، ... بحث میکردیم و ایشون چون حرفای که من میزدم رو قبول نداشت عصبانی‌ میشد و بحث با عصبانیتِ ایشون تموم میشد. الان که حدودا ۶ ماه می‌گذره از زمانِ اومدن من به آمریکا، ایشون یهو میگن پشیمون شدن . میگن ایشون اصلا از اومدن به آمریکا خوششون نمیومد و فقط چون فکر میکردن من فرد ِ ارزشی و مذهبی‌ هستم میخواستن بیان آمریکا، حالا که دیدن من عوض شدم و یون مذهبی‌ که ایشون می‌خواد نیستم ، دیگه انگیزه واسه اومدن به آمریکا ندارم . میگن من دل‌ چرکین شدم . فکر می‌کنم اشتباه کردم . من باید با یه فردی که ایران بود و مثل خودم مذهبی‌ بود ازدواج می‌کردم . هر چی‌ من میگم بابا مگه شما نمیدونستی که من مذهبیم معمولی‌ هست ، دیدگاه‌های سیاسی من رو ، اینکه خوب وقتی‌ عدم محیط آاش عوض می‌شه خوب عوض می‌شه. ولی‌ ایشون میگه من خواب بودم . نفهمیدم چطور شد. الان بیدار شدم. الان فهمیدم که اشتباه کردم. من همش الان ناراحتم که میخوام بیام آمریکا.

    میگه به هر حال میتونیم اشتباه رو جبران کنیم. ما فقط عقد کردیم. الان میتونیم جدا بشیم و اسم همون هم از شناسنامه‌ها پاک می‌شه. بعد میگن که شاید به ظاهر سخت باشه اما بعد از چند ماه عادی میشه.

    هر چی‌ هم من میگم بابا اینجا می‌شه حجاب داشت و مذهبی‌ بود ، میگن که یون مذهبی‌‌های اونجا رو من قبول ندارم . آدم وقتی‌ آمریکا میره رفعه زده میشه. میگن به من باید قول بعدی که بعد از درس برمیگردی ایران که من گفتم اگه میخواستم حمصهین قولی‌ بدم ۲ سال پیش میدادم.

    خلاصه ایشون میگم الان دیر نشده، بیع جدا سهیم و شما هم بعد از چند وقت برو با یکی‌ که مناسب باشه و بخواد آمریکا بمونه ازدواج کن و من هم با یکی‌ که مثلِ خودم مذهبی‌ باش و ایران زندگی‌ کنه ازدواج می‌کنم.

    به نظر شما چی‌ کار کنم.

    الان تصمیم گرفتیم که ۱ ماه باهم ارتباط نداشته باشیم که ایشون خوب فکر کنند.

    من می‌تونم با صحبت کردن و وعده وعید راضیشون کنم که بیان آمریکا . چون احتمالا بعد از یه مدت دلشون تنگ می‌شه و بعد حاضر میشن که بیان (یادشون میره که قبلان گفتن به هیچ وجه آمریکا نمیان !) ولی‌ میترسم که فردا که اومد آمریکا بهم بگه که من قبلان گفتم که خوشم نمیاد بیام و بیع جدا بشیم اما شما جدی نگرفتی. از این میترسم.

    الان چندین بار بهم گفتم که من قبل از عقد چند بار ابراز کردم که از زندگی‌ در آمریکا خوشم نمیاد اما شما جدی نگرفتی و چون من هم احساساتی شده بودم نفهمیدم و بله رو گفتم! میگن یون موقع جدی نگرفتی الان جدی بگیر. میگن ما الان جدا بشیم خیلی‌ بهتره که بعد از عروسی‌ جدا بشیم.

    من چون دخترِ خیلی‌ خوبی‌ هستن از هر نظر دلم نمیاد. اما از این هم میترسم که ایشون فردا بگن کاش همون موقع جدا میشودیم. چون الان خیلی‌ میگم کاش، کاش ...... و هی‌ افسوس می‌خوره که چرا قبل از عقد جدی نگرفته و اشتباه کرده.



    ایشون کلا از اینکه تو آمریکا ملت رفاه زده میشن ناراحت هست. میگن محیطش آدم رو دنیا زده میکنه و از آخرت میندازه.

    اختلاف هامون هم بیشتر رو مسایلِ جزئی هست.

    بعضی‌ چیزای که ایشون روش مشکل داره: من موزیک گوش میدم و گاها هم صدای خانم، اگه خانم دستش رو دراز کنه دست میدم. با خانم‌ها کلا راحت برخورد می‌کنم . یعنی‌ اینطور نیستم که سرد و رسمی‌ برخورد کنم. حتا دوست‌های دارم که خانم هستند. گاها با بعضی‌ دوستام که تو ایران میشناختمشون و الان خارج هستن چت می‌کنم و احوال پرس هستم. البته وقتی‌ چت هم می‌کنم ممکنه شوخی‌ هم بکنم ( در حالی‌ که ایشون میگه تاا کاری نداری چرا باید با یه دختر چت کنی‌. اصلا چه لزومی داره که باهاش شوخی‌ کنی‌) هر چند که من حتا چت که می‌کنم طرف رو با عنوانِ شما خطاب می‌کنم و ضمیرِ جمع به کار میبرم اما خوب عادت دارم که شوخی‌ هم می‌کنم . در حدِ یه شوخی‌ِ معمولی‌ دوستانه. بعضی‌ دوستم اینجا هستن که گاهان بار می‌رن واسه تفریح، ایشون میگن من ازشون خوشم نمیاد و دوس ندارم بهاشون رفت و آمد کنیم. من صورتم رو میتراشم . در مورد مسایل ِ سیاسی هم من مخالف هستم اما ایشون بسیار رو امام و رهبر حساس هستن. مورد دیگه‌ای به ذهنم نمیرسد . البته ایشون هم خیلی‌ مقید و مذهبی‌ هستن.

    یک خصلتِ من هم این هست که من زیاد حرف میزنم. واسه همین نمیتونم یه مطلب رو مخفی‌ کنم. مثلا اگه یون روز یه کلیپ دیده باشم که یه چیزی رو ثابت کرده باش (سیاسی) حتما باید با یکی‌ راجع بهش حرف بزنم . واسه همینم اختلاف‌های سیاسیمون گاها موجبِ دعوا میشه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید naomidhastam تشکرکرده است .

    naomidhastam (دوشنبه 25 مهر 90)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 بهمن 90 [ 00:26]
    تاریخ عضویت
    1389-9-03
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    2,204
    سطح
    28
    Points: 2,204, Level: 28
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    71

    تشکرشده 71 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جدایی ۶ ماه بعد از عقد ؟

    دوست عزیز یک موردی که هست البته من الان هم خودم باهاش درگیرم همین دل کندن از خانوادهها ورفتن در یک محیط ناآشنا است- البته من مذهبی نیستم ولی من هم خودم همیشه می گویم کاش با یکی درایران ازدواج می کردم و دنبال یک سرنوشت نا معلوم نمی رفتم من هم مثل همسرشما می گم جدا می شم و اسممون از شناسنامه ها پاک می شه- اگر واقعا زندگیتون دوستدارید و به این دحترعلاقه دارید دلگرمش کنید بهش اطمینان بدهید که شرایط زندگی آن جا با آن چه او می خواهد سازگاری دارد بطور مثال او می تواند محجبه با شدو اعتقاداتش را داشته باشد و شما به آن احترام می گذارید و همین طور اگر دوستانتان بار می روند شما قرار نیست به بار بروید اگر با خانمها صحبت می کنید فقط در حد کاری و درسی است – بهش حق بدهیهد او داره همه زندگیش این جا به امید شما رهامی کند و می آید در یک محیط ناآشنا- باید حمایتش کنید چ.ن جز شما کسی را ندارد- موفق باشید

  4. 6 کاربر از پست مفید as56 تشکرکرده اند .

    as56 (یکشنبه 11 دی 90)

  5. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 فروردین 91 [ 05:18]
    تاریخ عضویت
    1390-7-24
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    1,064
    سطح
    17
    Points: 1,064, Level: 17
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: جدایی ۶ ماه بعد از عقد ؟

    ممنون از شما دوست عزیز.
    نمی دونم. فعلاً که کلا ناراحتم که چرا من حواسم نبود که آمریکا واسه همچین دختری مناسب نیست. چون هم خودش زجر می کشه هم من .
    می تونم تشویقش کنم برا اومدن، اما خوب می ترسم فردا اظهار ناراحتی کنه که من می تونستم اون موقع به راحتی جدا شم ولی شما نذاشتی. بعد هم منو مقصر بدونه مثل الان که میگه من قبل عقد چند بار گفتم از زندگی اونجا خوشم نمیاد اما شما جدی نگرفتی حرفام رو.
    البته همونطور که گفتم تنها مساله این نیست. اون با خودم هم مساله داره که من نمی دونم چرا تو این مدت 2 سال قبل عقد نگفت که آقا من با اینا مشکل دارم و به درد شما نمی خورم. با وجودی که من بارها خوصوصیات اخلاقیم رو گفته بودم.

  6. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 بهمن 90 [ 00:26]
    تاریخ عضویت
    1389-9-03
    نوشته ها
    78
    امتیاز
    2,204
    سطح
    28
    Points: 2,204, Level: 28
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    71

    تشکرشده 71 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جدایی ۶ ماه بعد از عقد ؟

    سلام لطفا به همسرتان بگویید در ایران پیش مشاوره بروند بعدچند جلسه شما هم همان وقت می توانید به مشاوره تماس بگیرید و مشاوره در حضور همسرتان با شما صبت کند به نظر من که همش ترس ازیک کشوردیگر است و همین طور خوب آدم نگران خانواده هم هست این باغث می شود که شرایطی که انسان قبلا قبول کرده حالا به نظرش سخت بیاید او هم شمارا انتخاب کرده بهش فرصت بدهید بادیدبازتری واردزندگی شود و حسابی تحقیق کند مادخترها از تغییرات می ترسیم و همین طورمی ترسیم دریک کشور دیگر بدون حمایت خانواده ها قراربگیریم همسرتان الان به خانواده اش بیشتر ازشما وابسته است برای همین فکر می کندشاید بهتر بود همین جا ازدواج می کرد ازشرایط بد چیزی نگید شماهمین که در یک کشور غریب درس می خوانیدو خود را اداره می کنید پس از پس مشکلات بر می یایید اغتمادش را جلب کنید- امیدوارم زندگی شادی را شروع کنیدبرای ما هم دعا کنید

  7. کاربر روبرو از پست مفید as56 تشکرکرده است .

    as56 (سه شنبه 26 مهر 90)

  8. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    201
    Array

    RE: جدایی ۶ ماه بعد از عقد ؟

    ضمن تایید حرفهای as56 من هم فکر می کنم خانمتون اگر بیایند امریکا زندگی برایشان خیلی سخت باشد. من که مثل خانم شما نبودم و انعطاف پذیریم (البته نم یگویم انعطاف پذیری پیز خوبی است چون من الان حس می کنم دیگر خودم نیستم و یک عروسکم که ساخت ذهن همسرم هستم) زیاد بود الان هزار و یک مشکل دارم. تاپیک من را بخونید. شاید بهتر باشه بیشتر جوانب مختلف را بسنجید و ببینید در هر مورد شما از هم چه انتظاری دارید و ببینید ایا می توانید شرایط هم را به صورت توافقی قبول کنید یا نه. و در اخر ببینید هر کدام از شما چه مقدار لازم است از انتظارات و خواسته هایش بگذرد و توان خود را در ان موارد بسنجید.

    مثلا در مورد مهمانیهایی که رقص در ان است
    در مورد گوشت حلال و حرام
    در مورد مسائل سیاسی
    در مورد اینده زندگی
    در مورد دست دادن
    در مورد کنار ساخل رفتن
    در مورد نحوه لباس پوشیدن

    در هر کدام ببینید چه توافقی می توانید بکنید که هر دو تا حدی به خواسته تان برسید و در کدام موادر حاضر نیستید کوتاه بیایید. ولی در مورد مسائل سیاسی از این لحاظ که خیلی نیاز به جزییات در نگرش دارد شاید بهتر باشد توافق کنید که هر گز در این باره با هم صحبت نکنید.

    این هم لینک تاپیک بنده : لینک
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  9. 3 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (یکشنبه 11 دی 90)

  10. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 دی 93 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-7-08
    نوشته ها
    352
    امتیاز
    3,876
    سطح
    39
    Points: 3,876, Level: 39
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    555

    تشکرشده 496 در 196 پست

    Rep Power
    48
    Array

    RE: جدایی ۶ ماه بعد از عقد ؟

    درتکمیل حرفای دلجو دلتنگ عزیز
    اگر درموارد ذکرشده تفاهم دارید درمورد مسائل سیاسی لزومی ندارد نظرات مخالفتون رو بیان کنید و ایحاد حساسیت کنید
    زندگی زیباست ای زیبا پسند

  11. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 فروردین 91 [ 05:18]
    تاریخ عضویت
    1390-7-24
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    1,064
    سطح
    17
    Points: 1,064, Level: 17
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: جدایی ۶ ماه بعد از عقد ؟

    راستش نمیدونم چی‌ شده اما انگار ما هر ۲تامون بدمون نمیاد بهم بخوره. انگار ۶ ماه از عقد گذشته و دور بودن از هم، محبت بینمون رو کم کرده. اون همش چیزای که قبل از عقد روش بحث کرده بودیم رو یادش میاد و فکر میکنه اشتباه کرده که اونا رو جدی نگرفته، منم فکر می‌کنم که اصلا شاید نباید ازدواج می‌کردم. اصلا چرا یک فردِ اینچنین مذهبی‌ رو انتخاب کردم، حداقل باید مذهبیش مثل خودم می‌بود. فکر کنم واسه همین هست که ۲تاا مون تلاشی جدی نمی‌کنیم که این بحث‌ها تموم بشه.

    البته خانمم پدرشون رو کودکی از دست دادن و واسه همین خیلی‌ حساس هستن. بعضی‌ وقتا فکر می‌کنم آیا واقعا میتون مشکلاتِ اینجا رو تحمل کنه مخصوصا که با داشتن حجاب و مذهبی‌ بودن ، شرایط اینجا خیلی‌ سخت هست. ....

    راجع به نکته‌های که گفتید من رو ظواهری مثل گوشت حلال حرام رعایت می‌کنم . اصلا اهل پارتی نیستم چه بس به مختلت. اهل لبِ ساحل رفتن هم نیستم اما دوس دارم گردش رو. ولی‌ خوب من با خانم‌ها خیلی‌ راحت برخورد می‌کنم، چند تاا دوس دارم که خانم هستن. برخوردم محدود به مسائل کاری نمی‌شه یعنی‌ ممکنه شوخی‌ هم بهاشون بکنم. تازه بدم نمیاد کلیپِ رقص ببینم یآا عکس هایی که معمولان تو بالاترین میذارن که مال خانم‌های زیباست رو میبینم. البته میدونم از نظر دین اشکال داره اما واسعم عادی شده و شده یه سرگرمی. واسه زندگی‌ هم تصمیم دارم همینجا بمونم.

    خانمم بعضی‌ وقتا میگه اصلا نمیخواد اینجا زندگی‌ کنه ، بعضی‌ وقتا هم میگه از اینکه من رو احکامِ شرع مقید نیستم ناراحته و میخواد جدا بشه که دیگه اشتباهش رو ادامه نده. بعضی‌ وقتا هم خوبه و اظهارِ دلتنگی‌ میکنه ولی‌ بد از ۱ روز دوباره باز بحثمون میشه.

  12. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 دی 93 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-7-08
    نوشته ها
    352
    امتیاز
    3,876
    سطح
    39
    Points: 3,876, Level: 39
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    555

    تشکرشده 496 در 196 پست

    Rep Power
    48
    Array

    RE: جدایی ۶ ماه بعد از عقد ؟

    بنظر شخصیه من (که امکان داره اشتباه هم باشه)
    چهار حالت داره :
    1. با این روحیات متفاوت همینجا تمومش کنید بهتره
    2.شما باید خودتو تغییر بدی
    3.توانایی تغییر طرف مقابلت رو داشته باشی و طرفت هم بخواد تغییرکنه
    4.با همین شرایط هم کنار بیاید و هیچکدومتون دم نزنید
    زندگی زیباست ای زیبا پسند

  13. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 21 شهریور 91 [ 21:25]
    تاریخ عضویت
    1390-7-18
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    1,285
    سطح
    19
    Points: 1,285, Level: 19
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    45

    تشکرشده 45 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جدایی ۶ ماه بعد از عقد ؟

    سلام دوستم

    با عرض معذرت که با سن کم تو تاپیکتون نظر میدم

    برای من واقعا سوال شد که :
    خانم شماقبل ازدواج با امریکا آشنا نبوده؟؟
    مگه نحوه ی پوشش و فرهنگ اونوره آب رو نمیدونسته 6ماهه پیش؟
    همه جای دنیا با حجاب هست بی حجاب هست استکبار هست فقیر هست فساد هست اما به نظر شخصی من
    هنر اینه که ادم تو موقعیت های بدتر خودشو حفظ کنه که من بعید میدونم اونجا مشکلات اینجا رو داشته باشه
    من فکر می کنم بیشتر مشکل این خانم دوری از خانواده اس تا امریکا
    سعی کنید توضیح بدید همه ی شرایط اونجا رو بدون هیچ کم و زیادی و بهش اجازه بدید خوب و بون احساسات تصمیم بگیره ان شااله که خیر میگذره


  14. کاربر روبرو از پست مفید movafaghiyat تشکرکرده است .

    movafaghiyat (پنجشنبه 28 مهر 90)

  15. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 25 فروردین 91 [ 09:57]
    تاریخ عضویت
    1390-10-04
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    887
    سطح
    15
    Points: 887, Level: 15
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جدایی ۶ ماه بعد از عقد ؟

    سلام
    من خودم الان درگیر یه ماجرای تموم شده هستم نمی دونم اینی که میگم درست یا نه
    ولی از نظر من اختلاف سیاسی و مذهبی خیلی مهم گرچه علاقه هم مطرحه ولی این اختلاف ها به مرور کم رنگش می کنه من یه دخترم .و می دونم چقدر واسه یه دختر سخته که بگه نه اون هم بعد عقد ولی زندگی با کسی که ادم رو درک نمی کنه سخت تره خیلی دقت کنین

  16. کاربر روبرو از پست مفید pinash تشکرکرده است .

    pinash (دوشنبه 26 دی 90)


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 04 مهر 93, 23:28
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.