اقیانوس می تونه نماد زندگی ما باشه ..
باد هم نماد ذهن و افکار ما .
باد باعث ایجاد امواج اقیانوس هست ،،،
وقتی باد ملایم و آرام باشد ، اقیانوس هم آرامش بهتری دارد ،،،
اما وقتی بادها خشمگین باشن ،،، اقیانوس و موج هایش هم از اون تاثیر می گیرن و میشن پرتلاطم .
وقتی ذهنمون آرام بشه مدیریت بهتری داریم نسبت به خودمون .:72:
http://www.hamdardi.net/imgup/5978361efd1171bc03.jpg
