RE: ~~ صندلی داغ سری هفتم ~~
سلام جرجیس عزیز:72:
ممنونم از سوالای قشنگتون:72:
منو خیلی به فکر وادار کرد
چیزهایی رو بهم گفتین که تا به حال بهشون فکر نکرده بودم
نقل قول:
نوشته اصلی توسط جرجیس
سلام منم می خواستم چنتا سوال بکنم
1.از چی تو زندگی بدتون میاد؟
من از بی احترامی و حرفهای زشت و دروغ خیلی بدم میاد 2. ازچی تو زندگی خیلی خوشتون میاد ؟
احترام و صمیمیت و تعهد و مهربونی 3. اصلی ترین ویزگی انتخاب همسرتون چیه؟
با من به اصطلاح مچ باشه و با هم تفاهم داشته باشیم و به سلایقم احترام بذاره4.بزرگترین آرزوتون چیه؟
تمام دنیا رو ببینم و قدرت خدار و نظاره گر باشم5.به دیگران چقدر احترام میزارین؟
سعی میکنم به همه احترام بذارم .ولی باید بقیه بگن
6.یه نصیحت ما رو بکنید چی می گید؟
هیچ چیز تو این دنیا پایدار نیست،نه خوشی ها و نه ناراحتی ها7.کدوم ویزگی تون باعثه افتخارتون هست؟
خوش اخلاق بودنم و نیت خیر داشتنم و مثبت اندیشیم8.دوست دارین دیگران به چه دیدی به شما نگاه کنن؟
به دید احترام و اعتماد9.از کی تو این دنیا بدتون میاد؟
سعی میکنم از کسی بدم نیاد،کم پیش اومده که از کسی بدم اومده باشه،اگه هم اومده الان فراموش کردم10.بدترین اشتباهی که تا الان کردین چی بود؟
نمیتونم بگم
11.بهترین کاری که تا الان کردین چی بوده؟
هوای مامانم رو همیشه داشتم و خدا هم همیشه جوابشو داده بهم12. به کدوم خواستتون تا الان نرسیدن؟
خدارو هزار مرتبه شکر به هر چی که میخواستم تا الان رسیدم13. فکر میکنید به کدوم خواستتون نمی رسین؟
وااااااای،نمیدونم،امیدوار م که برسم،یعنی تلاشم برای رسیدن هست14.راه سعادت و کمال رو چی میدونید؟
نیت پاک و به معنای واقعی انسان بودن15.شما انسان معتقد و مذهبی هستین و اگه هستین چرا و اگه نیستین چرا؟
معتقدم اما مذهبی نیستمدلیلش اینه که شاید اعتمادم رو نسبت به بعضی چیزها از دست دادم
16.تا حالا تو کدوم قضیه کم گذاشتین؟
الان حس میکنم واسه مامان بزرگم دارم کم میذارم:316:
17. به نظر خودتون خدا از شما راضیه اگه هست چرا و اگه نیست چرا؟
واااای،این هم سخته،نمیدونم.18.اگه فردا آخرین روز زندگیتون باشه چی کار میکنید ؟
به اونایی که دوستشون دارم میگم که چه قدر دوستشون دارم و تا جایی که بتونم به بقیه کمک میکنم19.خدا رو به کی قسم میدین که گناه تون رو ببخشه؟
به خودش،باور کنین تا حالا شده که به خدا گفتم:
خدایا،تو رو خدا مثلا تو این کار کمکم کن:43:،در مواقعی که واقعا مستاصل بودم و حتی حرف زدن هم یادم میرفت20.اگه الان قرار باشه بمیریدچی کار میکنید؟
اولا توبه میکنم تا گناهام پاک شه،بعدش با خدا صحبت میکنم و میگم من تا جایی که تونستم سعی کردم بنده ی خوبی باشم
بعدش هم میشینم کنار مامانم و این قدر کنارش میشینم و میبوسمش تا بمیرم21. بعد از این سوالها کدومش بیشتر شما رو تحت تاثیر قرار داد ؟
به نظرت خدا ازت راضیه یا نه
ببخشید اولین باری بودکه نقل قول میکردم یه کم قاطی پاطی شد:163:[color=#32CD32]
نقل قول:
نوشته اصلی توسط محمدابراهیمی
سلام شوکا عزیز سو ا ل از شما
1ـ چه خواننده موسیقی دوست دارید
ابی و سیاوش قمیشی و کوئین
2ـ چه رشته ورزشی دوست دارید
بسکتبال
3ـ ایا تالار همدردی تغییر مثبتی در شما ایجاد کرده چه تغییری
خیلی زیاد،منطقی تر شدم
4ـ منطق و معنویات چه قدر است
5ـمنطقی ترین فرد توی تالار رو معرفی کن
مدیران تالار همشون منطقی هستند
6ـ بهترین کتابی که مطا لعه کردید نام ببرید
مزرعه حیوانات
7ـ کدام خیابان تهران دوست دارید
ولیعصر
8ـ چه وقتی عصبانی می شوید
وقتایی که اون چیزی که فکر میکردم درست از آب در نمیاد:163: اما عصبانیتم رو کنترل میکنم
9ـ زییاترین تصویر ذهنی یا خاطره تان چیست
وقتی دیدم ارشد قبول شدم
10ـایا به ارزو های دوران کودکی خود رسیده اید ان را بیان کنید
کامل که نرسیدم ولی کم کم دارم میرسم.مثلا عاشق این بودم که تند تند تایپ کنم و الان میتونم:227:
11ـ بهترین هدیه ای که تا حا لا گرفتی
یه ساعت
12ـ به نظرت مدیر همدردی چه شکلی هستن
آقایی حدودا 40 ساله و متفکر
13ـ دوست داری نفر بعد صندلی داغ چه باشد
جناب مدیر همدردی
14ـیک جمله درباره مادر پدر بگوید
زندگیمو بعد خدا مدیون اونا هستم
15ـ چه ماشینی دوست دارید
اپیروس و مورانو
16ـبه یاد موندنی اهنگی که شنیدین
بازم دلم گرفته گریم اختیاری نیست گریم اختیاری نیست:311:17ـ
مهمترین چیزی که از همدردی یاد گرفتی
فکر کردن و زاویه ی دیدم رو گسترش دادن
18ـ تالار همدردی چه هدفی را دنبا ل می کند چرا
افزایش سطح بهداشت روانی و تفکر کاربران سایت
19ـ به نظر شما در زندگی مجردی باید چه چیز بیاموزیم
مهارت های زندگی و ارتباطی[b]
20ـ بزرگترین ضعف خانم ها چیه
خیلی دیگه بعضی وقتها احساسی فکر میکنن
21ـ با لوله کتاب زرشک یک جمله بسا ز
زرشک خوران با لوله جملات کتاب را بلند بلند خواندم:311:
22ـ چه مطلب یا پستی در تالار برای شما خنده دار بود
جوک ها قشنگ بود مخصوصا یکی از جوکهای نازنین
23ـ بهترین و بدترین دوران درس و تحصیل
دوران راهنمایی
24ـ چقدر مدیر تالار رو دوست داری چقدر از شون چیز یاد گرفتی
خیلی دوستشون دارم و خیلی چیزها هم یاد گرفتم و از همین جا یه خدا قوت میگم بهشون
25ـجمله زیر در یک خط توصیف کن
فرشته مهربان:مهربون و با منطق
اقای کیوان:بازم با منطق
اقای حامد:متفکر و دقیق
خانم انی:نویسنده باهوش
دختر مهربون:با معرفت مهربون
محمد ابراهیمی :حضورشان در صندلی داغ واقعا خوشحالم کرد
داملا:منطقی
سرافرا ز:منطقی
سارا بانو:پزشک با فکر
خانم با لهای صداقت:یاد مهارت های زندگی میافتم
خانم بی دل:همیشه از صحبت هاشون استفاده کردم
خانم رایحه عشق:عشق
اقای بی بی:همیشه مقالاتشون رو خوندم و استفاده کردم
خانم گل مریم:با فکر
26ـچطور می شه فهمید کسی در احساساتش صادق هست یا نه
با گذشت زمان همه چیز روشن میشه
27ـ عاشق خدا چه خصوصیاتی باید داشته باشه
باید تا میتونه مثل معشوقش باشه چون خودش جزئی از اونه
28ـ صندلی داغ مجازی چه حسی بهت میده
خیلی خوب بود،منو به فکر وادار کرد
29ـ کدوم سو ا ل داغت کرد
آیا به آرزوهای دوران کودکی ام رسیده ام یا خیر
30ـ به چه میزان اطلاعات روانشناسی در زندگی شخصی ات کمک کرده و تاثیر گذار بوده است
خیلی کمکم کرده مخصوصا در روابط اجتماعی
31ـ احساسات خود را وقتی خیلی شدید می شوند چگونه کنترل می کنید احساس غم خشم نا امیدی نگرانی خوشحا لی
خیلی سخته کنترلشون اما سعی میکنم مهارشون کنم با نفس عمیق کشیدن و آهسته قدم زدن و اومدن به همدردی و خوندن تاپیک چگونگی تعدیل احساست زجرآور
32ـ یک بیت شعر قشنگ بگو
گیرم که خلقی را به طریقی فریفتی،با دست انتقام طبیعت چه میکنی.ببخشید شعر نبود
33ـ یک ضرب ا لمثل بگوید
برای یکی بمیر که واست تب کنه
34ـ با چرخ درخت صندوق یک جمله بسا ز
با صندوق چرخ دار خوردم به درخت
35ـ از یک تا بیست چه نمرهای به خودت میدهی
16
امیدوارم همیشه موفق باشید:72::72::72:
منم واقعا از شما ممنونم که وقتتون رو در اختیار من گذاشتین
با آرزوی بهترین ها برای شما:72:
RE: ~~ صندلی داغ سری هفتم ~~
نقل قول:
نوشته اصلی توسط رایحه عشق
سلام شوکای عزیز ممنون از دست و دلبازیت اما می دونی که قوانین اجازه نمیده خارج از نوبت جواب بدم:300:
سلام رایحه ی عشق عزیزم.درست میگین من تسلیم:43:
چند تا سوال
1-دینتو چقدر می شناسی؟
متاسفانه اون طوری که باید باشه نمیشناسم
چقدر تو زندگیت تاثیر داره؟اگه قرار باشه در این باره به خودت نمره بدی چه نمره ای می دی؟
یکی از بعد های ما آدم ها همین قسمت معنویاته،که خیلی هم تاثیر داره تو زندگی هامون مثلا من هیشه قدرت نیروی برتر رو حس کردم و هم چنین امداد های غیبی ر[/b]و
اما نمره ی بالایی نمیدم به خودم
2-به کدوم امام ارادت خاصی داری؟آیا به زیارتش رفتی؟
همه ی اماما رو دوست دارم.اما امام علی و امام رضا خوب ارادت یشتر دارم.زیارت امام رضا رفتم
3-چقدر به نماز اهمیت می دی؟
متاسفانه کم
4-نظرت راجع به کلمات زیر
خدا همه چی،عاشقشماما گاهی وقت ها هم ناراحتش میکنم،ببخشید خدا جون
مهدی(عج):[/b]
مدینه:دوست دارم برم مدینه[b]
کعبه این جا رو دیگه خیلی بیشتر دوست دارم برم اما تا حالا قسمت نشده
کربلا:یاد امام حسین و فداکاری هاشون می افتم
قیامت:مهلت دنیا دیگه تموم شده
رجعت:معنیشو نمیدونم:163:
5-آیا ذکر یا دعائی هست که تو مواقع حساس بخونی؟
فقط میگم خدایا خودت کمکم کن
6-اگه چادری هستی نسبت به مانتوئی ها چه حسی داری؟و یا بر عکس.آیا به فکرت می یاد شبیه اونا شی؟
[b]من به انسانیت بیشتر اهمیت میدم و همه نوع دوست هم با پوشش های مختلف دارم وحتی دوستی هم دارم که خیلیییییییی مذهبی هست و هیچ کی باورش نمیشه که من و اون چه جوری با هم دوست شدیم.اما به نظرم باید به تفاوت ها احترام گذاشت و تحمیل نکرد.[b]
7-ازین که همه سوالاتم مذهبی ست چه حسی داری؟
استفاده کردم و منو بیشتر به یاد معنویات انداختمرسی
من از رایحه ی عشق عزیزم به خاطر وقتی که واسم گذاشتن تشکر میکنم:72::72:
RE: ~~ صندلی داغ سری هفتم ~~
هیچ کی دیگه سوال نمیپرسه؟؟؟:163:
وقتم تموم میشه ها:72:
RE: ~~ صندلی داغ سری هفتم ~~
سلام،
متاسفانه من فرصت نکردم همه سوالهای قبلی رو بخوانم. امیدوارم سوالهایم تکراری نباشند.
1- من تازه 1-2 روز پیش فهمیدم که این چیزی که دست این دختر خانم در آواتار شما هست، یک بادبزنه. قبلاً فکر می کردم این یک دختر سر زمین کشاورزیه و دستش هم یک بیله! :311:
البته این سوال نبود، ولی این فرصت رو دارید در رابطه با اینکه گفتید حامد متفکر و دقیق است، تجدید نظر کنید :)
2- کارتون هایدی یادتونه؟ می دونستید ژاپنیه؟
کلاً به نظرتون کارتون های قدیمی قشنگتر و با معناتر از کارتون های الآن نبودند؟
3- ترجیح می دهید در زندگی کارهای بزرگ انجام بدید، یا اینکه یک زندگی ساده و همراه با آرامش داشته باشید؟
4- اگر افکار بچه های شما با شما کاملاً فرق بکند، می توانید اونها رو همونطور که هستند بپذیرید؟ تا چه حد سعی می کنید تغییرشون بدهید؟
5- شوکا یعنی چه؟
6- اگر بهترین جای شهر یک مغازه 20 متری به شما بدهند، چه اجناسی می فروشید؟
موفق باشید.
RE: ~~ صندلی داغ سری هفتم ~~
سلام شوکای عزیز
وقتی دلت می گیره یا حوصله ات سر میره ، در دسترس ترین کاری که برای از حال بد به حال خوب رفتنت انجام میدی چیه؟
شوکا عشق رو چطوری می بینه؟
بهترین درسی که زندگی بهت داده چیه؟
RE: ~~ صندلی داغ سری هفتم ~~
نقل قول:
نوشته اصلی توسط hamed65
سلام،
متاسفانه من فرصت نکردم همه سوالهای قبلی رو بخوانم. امیدوارم سوالهایم تکراری نباشند.
1- من تازه 1-2 روز پیش فهمیدم که این چیزی که دست این دختر خانم در آواتار شما هست، یک بادبزنه. قبلاً فکر می کردم این یک دختر سر زمین کشاورزیه و دستش هم یک بیله! :311:
[b]اره ،بادبزنه اما حق دارین به خاطر اینکه همه ی زمینه ی عکسش سبزه و آدم یاد کشاورزی و ... میافته[/b]
البته این سوال نبود، ولی این فرصت رو دارید در رابطه با اینکه گفتید حامد متفکر و دقیق است، تجدید نظر کنید :)
نه،هنوزم رو حرفم هستم.متفکر و دقیق هستید
2- کارتون هایدی یادتونه؟ می دونستید ژاپنیه؟
چه جالب،نه نمیدونستم:310:
کلاً به نظرتون کارتون های قدیمی قشنگتر و با معناتر از کارتون های الآن نبودند؟
خیلی قشنگتر و با معنا تر بودند،البته الان هم زیاد برنامه کودک نگاه نمیکنم اما فکر میکنم سطح کیفیتشون خیلی افت کرده
3- ترجیح می دهید در زندگی کارهای بزرگ انجام بدید، یا اینکه یک زندگی ساده و همراه با آرامش داشته باشید؟
خیلی خیلی دوست دارم کارهای بزرگ انجام بدم اما آرامش رو هم میخوام[/color]
4- اگر افکار بچه های شما با شما کاملاً فرق بکند، می توانید اونها رو همونطور که هستند بپذیرید؟ تا چه حد سعی می کنید تغییرشون بدهید؟
سعی میکنم همان طور که هستند بپذیرمشون
ولی اگه موارد خاصی باشه که بهشون ضربه بزنه یا خارج از عرف و .. باشه سعی میکنم با صحبت به نتیجه برسیم .البته امکانش هم هست که شاید من چیز جدیدی از اونا یاد بگیرم
ولی در کل دوست دارم با بچه هام دوست باشم
منو به عنوان یک دوست بپذیرن و بهم اعتماد کنن و حرفاشون رو بهم بگن
امیدوارم که بشه[color=#32CD32]5-
شوکا یعنی چه؟
یعنی آهو
البته به زبان مازندرانی
6- اگر بهترین جای شهر یک مغازه 20 متری به شما بدهند، چه اجناسی می فروشید؟
دوست دارم کتاب بفروشم
+شمع های تزئینی
موفق باشید.
ممنونم از سوالاتون:72:
نقل قول:
نوشته اصلی توسط gole maryam
سلام شوکای عزیز
سلام عزیزم:72:
ممنونم که وقت گذاشتی:72:
وقتی دلت می گیره یا حوصله ات سر میره ، در دسترس ترین کاری که برای از حال بد به حال خوب رفتنت انجام میدی چیه؟
آهنگ گوش میدم،میام همدردی یا با داداشم حرف میزنم و میگم دلم گرفته یا میرم بیرون یه دوری میزنم
شوکا عشق رو چطوری می بینه؟
عشق خوبه اما دوست دارم معنویش رو تجربه کنم نه مادیش رو
بهترین درسی که زندگی بهت داده چیه؟
گذشت زمان خیلی چیزها رو روشن میکنه
زود قضاوت نکنم
RE: ~~ صندلی داغ سری هفتم ~~
سلام شوکا محترم سو ا ل از شما
1ـ از عملکرد کدوم یک از اعضا تالار راضی تر هستید
2ـ شادترین و غمگین ترین خاطرهتون چیه
3ـ چقدر تالار در زندگی شخصی شما اثر داشته
4ـ دوست داری کنسرت کدام خواننده بروید
5ـ یک جمله زییا درباره مدیر همدردی بگوید
6ـ اگر بری مکه اولین دعایی که میکنی
7ـ یک جمله زییا درباره مکه مدینه کربلا بگوید
8ـ یک بیت شعر قشنگ بگو
9ـیک طنز یا جوک به ما هدیه بدهید
10ـیک جمله زییا به اعضا تالار هدیه بدهید
11ـ بزرگترین دروغی که گفتی
12ـ چقدر در دادن راهنمایی به بچه ها تلاش می کنی
13ـ یک ضرب ا لمثل بگوید
امیدوارم همیشه موفق باشید:72::72::72:
RE: ~~ صندلی داغ سری هفتم ~~
سلام خانم شوکا
دوباره اومدم ازتون سوال بپرسم
1.بزرگ ترین نقطه ضعف شما کدومه؟
2.بهترین نقطه ای قوت شما کدومه؟
3.از سوالای که تا الان ازتون پرسیدن کدومش بیشتر رو شما تاثیر گذاشت؟
4. با توجه به سوالای که تا الان شده کدوم عملکرد تون رو می خواین تقویت کنید؟
5. چرا ما برای همه وقت تلف میکنم اما تا به خدا می رسه میگیم کار داریم؟
6.اون چیه که شما دارین اما خدا نداره؟
7.سه تا از مهم ترین سوالای که از خواستگار تون می پرسین؟
8.فرق معتقد بودن با مذهبی بودن؟
9.همه ای انسان ها بهترین و مهم ترین نکات رو تو وصیت شون میگن حالا وصیت خدا به ماها چی بوده؟
10.کجای قرآن خدا در مورد پوشش خانم ها صحبت کرده؟
11.اگه بخوان الان براتون هدیه بیارن دوست دارین چی بیارن؟
12.بزرگ ترین خواستتون از خدا؟
13.خدا چی می پوشه؟
14.خدا چی میخوره؟
15.بهترین حدیثی که تا حالا شنیدین؟
16.من چه ویزگی داشته باشم بهم قبطه می خورین؟
17.علت تفاوت شخصیت انسانها رو در یه کلمه بگین؟
18.فکر کنید چهار تا خواستگار دارین با این خصوصیات کدومش و انتخاب میکنید؟
اخلاق منطق عمل به علایق شما وضع مادی ظاهر
1 70 70 30 30 30
2 45 45 70 65 60
3 50 50 70 20 20
4 70 20 20 80 70
19.یه ویزگی رو بگین که اگه کسی اون و داشته باشه تمام ویزگی ها رو شامل میشه؟
20.چنتا از کارای رو که فکر میکنید انجام بدین خدا خیلی راضی میشه ازتون؟
21.فکر کنید شما ازدواج کردین ،با شوهرتون تو یه ماشینی هستین که جای دونفر داره به طوفانی برخورد میکنید
اون وسط یه پیر زن و با یه بچه 4 ساله میبیند حالا ماشیم که فقط جایی دونفر رو داره اگر وایسین خطر مرگ 100./. چی کار میکیند؟
22.می خوام برم ازدواج کنم بهم چه نصیحتی میکیند؟
23.کدوم کا رو هرگز انجام ندم؟
24.حسن، احمد ، و داوود هر كدام داراي دو خودروي متفاوت هستند. يكي از آن سه فنر ماشين فورد ندارد. احمد تنها كسي است كه پيكان دارد. داوود ماشين فورد دارد و حسن و احمد هر دو ماشين بيوك دارند. كدام يك از اين سه نفر داراي ماشين رنو است؟ الف) حسن ب)احمد ج) داوود
25.دلتون میخواهد رنگ دیوار اتاقتون چی باشه؟
الف-قرمز ب-سیاه و سفید ج- ارغوانی د-زرد یا پرتقالی و-رنگ های رنگین کمان
26.حضرت موسی از هر حیوان چند تا با خود به کشتی برد؟
27.اگر تنها یک کبریت داشته باشید و وارد یک اتاق سرد و تاریک شوید که در آن یک بخاری نفتی یک چراغ نفتی و یک شمع باشد اول کدامیک را روشن میکنید؟
28.چقدر منطقی هستین؟
29.دوست دارین ازتون چی بپرسیم؟
RE: ~~ صندلی داغ سری هفتم ~~
سلام
با تشکر از شوکای عزیز و دوستانی که در سوال پرسیدن شرکت کردن،
نوبت شوکای عزیز تموم شده.
دوستان لطف کنید دیگه سوال ارسال نفرمایین.
منتظر شوکای عزیز هستیم تا پاسخ ها رو برامون بنویسه.
RE: ~~ صندلی داغ سری هفتم ~~
وای خدای من دیر رسیدم :302:. شوکا جان اینقده سوال برات نوشتم . البته هر سوالی که میخواستم بپرسم دوستان جلوتر مینوشتن و تکراری میشود :311: حالا هم که جدیده دیر شده.