سلام من چند روزه که خواننده خاموش اکثر تاپیک های این سایت شدم. خیلی گشتم شاید موردی شبیه به خودم پیدا کنم ولی به این نتیجه رسیدم که مشکل هر کس خاص خودشه و شرایط هر کس با دیگری فرق داره.
داستان زندگی و مشکلاتم با شوهرم زیاده. ولی مشکل بزرگی که این روزها هست اینکه فهمیدم که همسرم همجنس گراست. از نوجوانی تا الان همجنسگرا بوده. و به شدت هم معتاد به خود ارضایی بوده. من حدود 2 ماهی میشه از این موضوع با خبرم ولی این موضوعو علنی نکردم حتی همسرم نمیدونه که من از تمام کارهاش خبر دارم.
از خودمون بگم که من 26 ساله و لیسانسه و همسرم 32 ساله و لیسانسه. یه بچه هم داریم. همسرم یه فرد فوق العاده مذهبی ، درونگرا، اجتماعی، مهربان، دلسوز ، زودرنج، عصبی، بی توجه به وظیفه همسری و پدر بودن هست البته خصوصیات دیگه ای هم داره که اینها بیشتر به چشم میان.
ما سه ساله که ازدواج کردیم. امیدوارم با مطرح کردن این موضوع هم خودم سبک تر بشم و هم اینکه بتونم از راهنمایی های دوستان بهره مند بشم.
اگه سوالی بود جواب میدم چون اینقدر مشکلات زیاده و حال روحیم خرابه که نمیدونم از کجا و از چی بنویسم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)