ان شاءالله که خیره پو جان
شما همسن منی :)
پو جان بخاطر ترس از این که شاید هیچ خواستگاری نیاد برات یا شاید سنت بره بالا زیاد شل نگیر.
و عزت نفس خودتو حفظ کن
هنوز موردهایی هستند که بیان خواستگاریت توکلت به خدا باشه
پوی نازنینم من به طور معجزه آسا از این ذکر حاجت میگیرم :
یا کاشف الکرب عن وجه الحسین اکشف کربی بحق اخیک الحسین. 133بار
پو جان خواهش میکنم امتحانش کن با هر اعتقادی که هستی
آرزوم آرامشت هست خواهر خوبم
دوستت دارم![]()





انگار این آقای خواستگار و قوم قبیله وزیر و وکلیش فقط دوست داشتن برن مهمونی و موز بخورن
عالی بود کاش همه ما میتونستیم بااین صراحت واین اعتماد به نفس لحظه های مهم نه بگیم.

شاید منم خواستم ناراحت بشم.
آقا تفنگم دستم میدادن راضی بودم
اما قول نمیدادم کسی زنده در بره

علاقه مندی ها (Bookmarks)