به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 30
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 مرداد 92 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1392-3-11
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    311
    سطح
    6
    Points: 311, Level: 6
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    107

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون از صحبتهاتون مای سلف!!!من خودم به شخصه اهل اینجور رفتاراو نگاه متفابلو دید زذن خدا نکرده نیسم...انکارنمیکنم با حرکاتش حس منو به خودش جذب کرد ولی خداروشکر که از تناقض حرکاتو دنیای واقعی و مجازیش زودتر باخبر شدم....بابت اینم که اصن برام جای بحث نذاره این قضیه .و بتونم فکر واهی نداشته باشم نسبت به خودم یقین دارم.....من با حرفاتون به ی ارامش خاصی رسیدم که همون طور به فطرت خودم نزدیک میشم و بیخیال همه رفتارای بی سروته بشم.....مث همون ی ماهی که با کمک دوستان حتی نگاشم نکردم و برام مهم نبود چون ارامش خودم مهم بود برام...که برای هیچ درگیرنشم....برا همین بعد گذشت اون یه ماه با تغییر رفتارش به من دوباره ی تاپیک واکردم که رفتارش سردرگمم کرده ولی حالا با ثبات بیشتری میتونه برام مهم نباشه...و پی این چیزارو نگیرم....

    - - - Updated - - -

    عزیزم شما اول باید متوجه باشی که هر مکانی دارای چه شرایطی هست و هدف اولیه اش چیه. دانشگاه جای درس خوندنه. محل کار جای کار کردنه.

    دلجوینی که گفتید !!!برام عجیبه مسلما دانشگاه محل تحصیله و من دانشجووووو هستم این که شکی نیس ولی اینکه تو شرایط تحصیلی و مکانی هم میتونه هرکسیو تو این شرایط قراربده....

  2. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 مرداد 92 [ 16:50]
    تاریخ عضویت
    1392-4-31
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    109
    سطح
    2
    Points: 109, Level: 2
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    باسلام امیدوارم مشکلات همه حل بشه.خواهشا یه سر به طلاق وخواستگارها بزنید ونظراتتان رابگویید.ممنون میشم

  3. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 مرداد 93 [ 10:57]
    تاریخ عضویت
    1392-5-02
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    875
    سطح
    15
    Points: 875, Level: 15
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 115 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون از صحبتهاتون مای سلف!!!
    خوشحالم اگر حس خوبی بهتون داده باشم...
    به نظرم میاد رابطه‌ی خوبی با خدا دارید... ماه رمضونه و شب‌های قدر در پیش... شب‌های پرستاره‌ای داشته باشید

  4. #24
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 مرداد 92 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1392-3-11
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    311
    سطح
    6
    Points: 311, Level: 6
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    107

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط myself نمایش پست ها
    خوشحالم اگر حس خوبی بهتون داده باشم...
    به نظرم میاد رابطه‌ی خوبی با خدا دارید... ماه رمضونه و شب‌های قدر در پیش... شب‌های پرستاره‌ای داشته باشید
    بله بگفته خودتون همین طوره....فقط ببخشید من این سوالو خیلی واضح میپرسم اینکه بعد این خودمو اصن متوجه هیچ نگاش نکنم دیگه؟؟!!!فقط میترسم تا الان تو ذهنش منم مث دخترای دیگه ای که خوب به نظر نمیانو میخوان خودشونودرگیر حاشیه و رابطه کنن شم.....ینی میشه بعد مدتی از ذهنش بره دیگه؟؟نمیخوام بی شخصیت به نظربیام...

  5. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 مرداد 93 [ 10:57]
    تاریخ عضویت
    1392-5-02
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    875
    سطح
    15
    Points: 875, Level: 15
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 115 در 45 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اینکه بعد این خودمو اصن متوجه هیچ نگاش نکنم دیگه؟؟!!!فقط میترسم تا الان تو ذهنش منم مث دخترای دیگه ای که خوب به نظر نمیانو میخوان خودشونودرگیر حاشیه و رابطه کنن شم.....ینی میشه بعد مدتی از ذهنش بره دیگه؟؟نمیخوام بی شخصیت به نظربیام...
    کاملاً متوجه سؤالتون نشدم...
    آیا منظورتون اینه که نگران نگاه‌های این شخص هستید؟ و می‌خواید بدونید که برای تموم کردن این نگاه‌ها آیا باید کاری انجام بدید؟

    شما وقتی دیگه به این شخص فکر نکنید در رفتارتون هم خود به خود این موضوع نمود پیدا می کنه... لازم نیست کار به خصوصی انجام بدید... فقط اگر بین دوستانتون حرفی چیزی زده می‌شه خیلی واضح و جدی ازشون بخواید که صحبتی نکنند...

    تعطیلات تابستون هم کار خودش رو می‌کنه... وقتی برگشتید دانشگاه نه انگار که انگار!

    دیگه هم برنگردید سوال کنید که فلان کنم یا بهمان کنم... این نشون می‌ده هنوز دارید به موضوع اهمیت می‌دید...

    تمام این اتفاقات رو Shift+Delete کنید!
    (البته اگر خواستید لینک تاپیک رو بردارید... چند وقت دیگه با خانواده(مال خودتون البته)
    میاید یه سری می‌زنید کلی می‌خندید))

  6. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 مرداد 92 [ 11:24]
    تاریخ عضویت
    1392-5-03
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    18
    سطح
    1
    Points: 18, Level: 1
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    بابا جون بشین درست رو بخون دانشگاه رفتی که درس بخونی یا ....
    اون هم اگه دوستت داشت میومد جلو دیگه حالا هی این که به من لبخند زد و من به اون لبخند زدم و اینها واقعا چیپه!!!....

  7. کاربر روبرو از پست مفید hasanhoseini تشکرکرده است .

    shapoor (شنبه 05 مرداد 92)

  8. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 مرداد 92 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1392-3-11
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    311
    سطح
    6
    Points: 311, Level: 6
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    107

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط hasanhoseini نمایش پست ها
    سلام
    بابا جون بشین درست رو بخون دانشگاه رفتی که درس بخونی یا ....
    اون هم اگه دوستت داشت میومد جلو دیگه حالا هی این که به من لبخند زد و من به اون لبخند زدم و اینها واقعا چیپه!!!....
    چشم اقایون بیخیال اصن...الانم دارم میخندم بابت رفتارای اینو اون.....این تاپیکم میبندیییییییییییییییییییم ..باتشکر

    - - - Updated - - -

    [QUOTE=myself;283592]

    .. فقط اگر بین دوستانتون حرفی چیزی زده می‌شه خیلی واضح و جدی ازشون بخواید که صحبتی نکنند...
    خداروشکر اصن با دوستام صحبتش نیس...نگران این موضوع نیسم چون بابت این جور رفتارو نگاها تا این حد بسط نمیدم هرچی هس تو خودم میگذره......

  9. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 مرداد 92 [ 11:24]
    تاریخ عضویت
    1392-5-03
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    18
    سطح
    1
    Points: 18, Level: 1
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آفرین دختر خوب!

  10. #29
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من هم نظر دوستان را دارم. اما من وقتی وصف او را کردی فهمیدم چه جور آدمی است حتی بدون دیدن فیس بوکش. الان برات واضح نشان می دهم :

    متوجه نگاهاش شدم...وقتی سرمو بالا میگرفتم زودی نگاشوبرمیداشت و این بارها تکرارشد..

    سمت صندلی خالی بینمون برمیگشت و برگه و کیفشو میذاشت و ی نیم نگاهی میومد..

    میخنده و ب سمت من برمیگرده.

    نگاهاش تو خلوت تو راهرو و محوطه زیاده


    - - - Updated - - -

    اسم این عمل ، اگر خیلی بخواهیم مودب و باکلاس صحبت کنیم ( شهوت رانی ) و اگر اصطلاح رایجش را بخواهیم بگوییم که اتفاقا دقیق تر هم هست ( چشم چرانی ) است.

    - - - Updated - - -


    اصلا مهم نیست مرد در چه مقامی باشد ، مذهبی باشد یا نباشد ، سنتی باشد یا نباشد ، با ادب باشد یا نباشد و... . هر مردی ، مرد به مفهوم مطلق کلمه و به معنی جنس مذکر بالغ بدون در نظر گرفتن تجرد یا تاهل ، اگر این کار را بکند زشت و بی شرمانه است و اگر به صفحه فیس بوکش بروی همان عکس هایی که گفتی می بینی.

    - - - Updated - - -

    بنابراین این آقا تناقضی در رفتارش حداقل با شخص شما نداشته است و چیزهایی که دیدی تعجبی ندارد که هیچ ، اگر نبود باید تعجب می کرد.

  11. کاربر روبرو از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده است .

    shapoor (شنبه 05 مرداد 92)

  12. #30
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 مرداد 92 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1392-3-11
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    311
    سطح
    6
    Points: 311, Level: 6
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    107

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط نوپو نمایش پست ها
    من هم نظر دوستان را دارم. اما من وقتی وصف او را کردی فهمیدم چه جور آدمی است حتی بدون دیدن فیس بوکش. الان برات واضح نشان می دهم :

    متوجه نگاهاش شدم...وقتی سرمو بالا میگرفتم زودی نگاشوبرمیداشت و این بارها تکرارشد..

    سمت صندلی خالی بینمون برمیگشت و برگه و کیفشو میذاشت و ی نیم نگاهی میومد..

    میخنده و ب سمت من برمیگرده.

    نگاهاش تو خلوت تو راهرو و محوطه زیاده


    - - - Updated - - -

    اسم این عمل ، اگر خیلی بخواهیم مودب و باکلاس صحبت کنیم ( شهوت رانی ) و اگر اصطلاح رایجش را بخواهیم بگوییم که اتفاقا دقیق تر هم هست ( چشم چرانی ) است.

    - - - Updated - - -


    اصلا مهم نیست مرد در چه مقامی باشد ، مذهبی باشد یا نباشد ، سنتی باشد یا نباشد ، با ادب باشد یا نباشد و... . هر مردی ، مرد به مفهوم مطلق کلمه و به معنی جنس مذکر بالغ بدون در نظر گرفتن تجرد یا تاهل ، اگر این کار را بکند زشت و بی شرمانه است و اگر به صفحه فیس بوکش بروی همان عکس هایی که گفتی می بینی.

    - - - Updated - - -

    بنابراین این آقا تناقضی در رفتارش حداقل با شخص شما نداشته است و چیزهایی که دیدی تعجبی ندارد که هیچ ، اگر نبود باید تعجب می کرد.
    ممنون دوست عزیز بابت حرفاتون......من با حرفاتونو و با تکیه به عقل خودم همین حرفایی رو که گفتید تصدیق میکنم ولی از رو سادگی نه ساده لوحی متاسفانه همش از مهر و محبت ازش یاد میکردم..اخ که من چقد سطحی نگر بودم!!! و دیگه نخواهم بود......من متوجه خیلی چیزا شدم و خیلی چیزا تو ذهنو دلم با حرفاتون مهر تایید گرفت...پس بابتش دیگه نگران نیسم و به عدالت خدا ایمان دارم......عاقبت بخیری همه رو تو این شبهای عزیز قدر از خدا میخوام


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.