من هم نظر دوستان را دارم. اما من وقتی وصف او را کردی فهمیدم چه جور آدمی است حتی بدون دیدن فیس بوکش. الان برات واضح نشان می دهم :
متوجه نگاهاش شدم...وقتی سرمو بالا میگرفتم زودی نگاشوبرمیداشت و این بارها تکرارشد..
سمت صندلی خالی بینمون برمیگشت و برگه و کیفشو میذاشت و ی نیم نگاهی میومد..
میخنده و ب سمت من برمیگرده.
نگاهاش تو خلوت تو راهرو و محوطه زیاده
- - - Updated - - -
اسم این عمل ، اگر خیلی بخواهیم مودب و باکلاس صحبت کنیم ( شهوت رانی ) و اگر اصطلاح رایجش را بخواهیم بگوییم که اتفاقا دقیق تر هم هست ( چشم چرانی ) است.
- - - Updated - - -
اصلا مهم نیست مرد در چه مقامی باشد ، مذهبی باشد یا نباشد ، سنتی باشد یا نباشد ، با ادب باشد یا نباشد و... . هر مردی ، مرد به مفهوم مطلق کلمه و به معنی جنس مذکر بالغ بدون در نظر گرفتن تجرد یا تاهل ، اگر این کار را بکند زشت و بی شرمانه است و اگر به صفحه فیس بوکش بروی همان عکس هایی که گفتی می بینی.
- - - Updated - - -
بنابراین این آقا تناقضی در رفتارش حداقل با شخص شما نداشته است و چیزهایی که دیدی تعجبی ندارد که هیچ ، اگر نبود باید تعجب می کرد.
علاقه مندی ها (Bookmarks)