سلام دوستان
من ی دختر مجرد هستم که تازگی ها ی کار تو تهران پیدا کردم با حقوق ماهانه هفت میلیون تومان.
قصد دارم خونه اجاره کنم.میخواستم بدونم این حقوق مناسب هست؟
حداقل مبلغ قابل قبول رو بهم بگین.
اگر سوالی بود بپرسید تا پاسخ بدم