منم پایان سال 92 و شروع 93 را تبریک می گم.امیدوارم در سال بعد به نتایج مطلوب برسیم
و 92 سالی با اتفاقات خوشایند براتون بوده باشه.
من همین دو خط کلی قدم زدم تا اومد به ذهنم بعضیا چطوری انشا می نویسن؟
دلجو،شما که پررنگ نیستی چطوری اینجا پست گذاشتی؟
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
منم پایان سال 92 و شروع 93 را تبریک می گم.امیدوارم در سال بعد به نتایج مطلوب برسیم
و 92 سالی با اتفاقات خوشایند براتون بوده باشه.
من همین دو خط کلی قدم زدم تا اومد به ذهنم بعضیا چطوری انشا می نویسن؟
دلجو،شما که پررنگ نیستی چطوری اینجا پست گذاشتی؟
تشکرشده 117 در 37 پست
سلام میشه اینجا پست بذارم؟ سال 92 سال بدی بودی برام. زودتر این یک ساعتم بگذره تا تموم بشی. هیچی دیگه تنهام سر سفره عید. از ته دل از خدا میخوام سال 93 سال خوبی برای همه ایرانیان و جهانیان باشه. التماس دعا
تشکرشده 3,286 در 817 پست
امسال هم با همه ی خوب و بدی هاش تموم شد ...
مریضی ها ، درد ها ، غصه ها، اشک ها ... هر چیزی که باعث شکستن قلب ها مون شد ...
چه اشک هایی که ریختند ... چه افرادی که بودند و حالا نیستند .. تنهامون گذاشتند !
چه لبخند هایی که شروع شدند چه نوزادانی پا به دنیا گذاشتند .. چه پیوندهایی خوبی اتفاق افتاد و و و و ....
همه ی این تضادها ، شدند تجربه ، خاطره !
ای کاش همه شما بودید و آنلاین ، چهره به چهره برایتان می گفتم !
حس تازه شدن رو برایتان مثل لا لا یی های مادرانه برایتان زمزمه می کردم ...
امسال مصادف با ایام خانم فاطمه (س) هستیم .
یا فاطمه ، دعای گوی ما جوانان باش .
چون چشمه که آهنگ سفر داشته باشد
می خواست که چشم از همه برداشته باشد
راهی نگوشده است که ذاتش بشناسیم
این خانه، محال است که در داشته باشد
اوصاف بهشت از دل زیباش چه پرسند؟
مقصد مگر از خویش خبر داشته باشد؟
باید که خلیلش شکفد در پس شعله
آن باغ که از خطبه تبر داشته باشد
در خجلت آن سپری که صرف عروسی است
می خواست که سینه سپر داشته باشد
خاموشی اش آبستن طغیان و خروش است
آن کوه که آتش به جگر داشته باشد
حتی به تخیل نتوان گفت که این زن
جز هیبت عاشور، پسر داشته باشد
یک سر نشود راست به هنگامه ی پیکار
از آه اگر تیغ دوسر داشته باشد
تقدیمی گلزار شکیبایی مولاست
در سینه گل زخمی اگر داشته باشد
---------------------------------
دعای من را با هم آمین بگوییم :
پروردگارا، از سوی خود رحمتی، به ما عطا کن و به ما توفیق ده که همه ی کارهای ما در مسیر رشد و کمال باشد.
--------------------
سال بسیار خوبی برای همه آرزومندم .
التماس دعا
اگه خوب تا کردی ، نشد ؛
مچاله اش کن !
تشکرشده 1,336 در 399 پست
سلام
من هم پیشاپیش سال نو را به همه دوستان تبریک میگم, انشالله که سال خیلی خوبی برای همه باشه.
عیدی مدیر همدردی به دوستان.
http://www.hamdardi.net/thread-11075.html#post322365
«آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.
« من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »
« مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »
http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg
تشکرشده 901 در 185 پست
سلااااااااام
مرسي اقاي مدير چه عيدي خوبي.چه حال ميده پر رنگ نباشي و تو اين تاپيك بنويسي...
منم سال نو رو به تمام اعضاي همدردي تبريك ميگم.اميدوارم سالي سراسر شادي داشته باشين.
من كه نتونستم از لحظه تحويل سال لذت ببرم چون خالم اينا كانال ايراني ندارند.خودم واسه خودم مي خوندم:دي ري ري ري ري....
خيلي سخت بود دوري از اين تاپيك.از حال و احوال جديدم بگم:
از هفته ديگه دو روز در هفته قراره كار داوطلبانه شروع كنم.تو خانه سالمندان....اميدوارم بتونم كارم رو به خوبي انجام بدم...
اميدوارم تعطيلات خوبي داشته باشين....و باز بهترين ها رو براي شما،دوستان عزيزم از خدا خواستارم.
مجددا از اقاي مدير همدردي به خاطر اين عيدي خوب تشكر مي كنم...
خداي من خداييست كه اگر سرش فرياد كشيدم به جاي اينكه با مشت به دهانم بزند،
با انگشتان مهربانش نوازشم مي كند و مي گويد ميدانم جز من كسي نداري !!!
تشکرشده 1,120 در 173 پست
سلام به همه
سال نومبارک! امیدوارم سال خیلی خوبی برای هممون باشه.
من اینقدر دیر به دیر اینجا پست می ذارم که دیگه معلوم نیست کسی منو یادش بیاد. چند وقت پیش داشتم پستی رو که عید دو سال پیش توی تاپیک حال و احوال گذاشتمو می خوندم و خیلیم دلم می خواست امسالم توی این تاپیک یه چیزی بگم ولی نه شارژ داشتم نه می تونستم شارژ کنم. بعد امروز اومدم دیدم آقای مدیر به همه عیدی دادن! خیلی عیدی خوبی بود مرسی!
راستی یه چیز بامزه. امروز داشتم یکم توی دلم نق می زدم که الان ناسلامتی عیده و همه تو ایران می رن عید دیدنی و اینا اونوقت ما این گوشه دنیا گیر افتادیم و هیچکی نیست یه عید مبارک بهمون بگه. بعد گفتم به جای غر زدن برم بیرون گل بخرم یکم خوشحال بشم. داشتم گلا رو نگاه می کردم که یکی از پشت سرم گفت سلام. برگشتم دیدم یه خانوم و آقای دانشجوی ایرانین. گفتن ما حدس زدیم شما ایرانی باشی. عیدتون مبارک! جالب بود دیدن 2 تا ایرانی در روز اول عید که وقتی می بیننت با اینکه تو متوجهشون نشدی ولی میان جلو سلام علیک می کنن و عیدو تبریک می گن. خلاصه اون از شارژ اینم از این. هه هه مستجاب الدعوه شدم در سال جدید!
از حال و احوالم هم بخوام بگم, اتفاقای زیادی این مدت افتاد. من هیچ وقت نمی دونستم که عید 93 قراره اینجا باشم. سال گذشته بالا و پایین زیاد داشت ولی خوشحالم که هنوز سرپام. برای من دعا کنید که در سال جدید تصمیمات درست برای زندگیم بگیرم, از این شک و دودلی بیرون بیام. یکم آروم تر بشم. کمالگراییم کمتر بشه. پذیرشم بیشتر بشه. حواسم باشه بخشی از داشته های من, یکسری از چیزها و کسانی که هستن یک حالتش هم اینه که نباشن. اینو قبلا هم فهمیده بودما ولی نمی دونم چرا هی یادم می ره.
یه یادی هم بکنم از اعضایی که خیلی وقته خبری ازشون نیست: شب بارونی – شایانا – داملا – خارپشت – hamed65 – آنی – بی دل – آقای baby - - چشمک – پاییزان – بهار.زندگی – bahar.shadi و همه ی اونایی که من الان متاسفانه یادم نیست. امیدوارم هر جا هستن سلامت و خوش باشن.
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام و احترام
hadieh گرامی
سال نو بر شما هم مبارک باشه.
گاهی بعضی کاربران با ارسال تاپیک خاصی نامشون را در ذهنم تثبیت می کنند. اکنون که پیام شما را دیدم یاد تهیه آن مقاله بسیار مفید و کاربری شما افتادم که زحمت جمع آوری اون رو کشیده بودید
خوب هایی که از زندگی لذت نمی برند (تیپ شخصیتی کمال گرا)
امیدوارم شما از خوب هایی باشی که از ندگیت هم لذت می بری.
تشکرشده 878 در 168 پست
به نام خدا
سلامگفت پیغمبر به اصحاب کبار / تن مپوشانید از باد بهار
آنچه با برگ درختان می کند / با تن و جان شما آن می کند (مولانا)
در میانه معرکه زمستان سرد و تاریک ، وقتی که این گفتار زیبا و حکیمانه رسول اکرم(ص) رو با بیان لطیف مولوی زمزمه میکردم ، حس دمیده شدن روح تازه رو زیر پوستم احساس میکردم ، حال که نسیم و بوی طراوت بهار رو که استشمام میکنم ، شیرینی این شعر زیبا صد چندان میشه برام. امیدوارم که شما هم حتی برای لحظاتی با این حس من شریک باشید و دمیده شدن حس شادی و تازگی رو زیر پوست تون با تمام وجود لمس کنید.
سال 92 هم به تاریخ پیوست ، به همین سادگی!
یک دور دیگه هم دور خورشید چرخیدیم! بعضی ها قبل از پایان این دور آخریه پیاده شدند. راستی آلان در چه حالی هستند؟؟ ... بعضی ها تازه سوار این چرخ فلک شدن و به ما پیوستند.
نمیدونم چند دور دیگه مسافر این چرخ فلک باشم! اصلا آیا تا اتمام این دور جدید روی صندلیم خواهم بود یا نه؟ اما دوست دارم مشتری خوبی برای صاحب چرخ فلکی باشم ، دوست دارم موقع پیاده شدن کسی باشه دستم روبگیره و منو در آغوش بگیره و بگه نترس! سرت گیج نره ها! هوات رو دارم. راستی من حـــــســـــاب کــــردم! حالا وقت آرامشت رسیده، همونی که همیشه دنبالش بودی و توی دنیا سهمت ازش کم بود.
...
این چند ماه آخر سال 92 به قدری فشار کاری و غیر کاری روم زیاد بوده که توی هر بیست و چهار ساعت ، یک بیست و چند ساعت ناقابل کم میاوردم. به هر حال فعلا کمی آرام تر شده، البته قسمت کاریش ، و به نظر میاد قسمت غیر کاریش بدتر خواهد شد! ..... بگذریم ... هر چه از دوست رسد نیکوست.
امروز جمعه است ، اولین روز سال 93 . تقویم رو که نگاه کردم دیدم که آخرین روز امسال هم جمعه خواهد بود. یعنی میشه امسال اون طبیب همه فن حریف بیاد و .... هممون از شدت شعف حضورش فریاد کش مستیمون بشیم و عالم رو از نشاط و زندگی لبریز کنه؟؟!!! آقا جان خسته گان را چو طلب باشد و قوت نبود / گر تو بیداد کنی شرط مروت نبود. جسارت کردم اماآخه ........
.
.
.
راستی ....
.
توی این مدت به قدری دوست داشتم بیام توی همدردی و تنی به آب همدردی بزنم شاید کمی آرام بشم و شاید هم دلی رو آرام کنم ، اما دریغ از مجالی... سلب توفیق شده بودم!!!
دلم برای همه یاران همدردی تنگ شده ، آرزومند سلامتی روحی و جسمی همگی هستم.
امیدوارم سال 93 همه سوار چرخ فلک باشند و به همگی خوش بگذره.
در پناه حق.
گر در طلب منزل جانی ، جانی / گر در طلب لقمه نانی ، نانی
این نکته رمز اگر بدانی ، دانی / هر چیز که در جستن آنی ، آنی
مولانا
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
سلام
یه سلام سبزبه همه دوستان خوب وعزیزم.
سال نو همه مبارک
آقای مدیرهمدردی وفرشته مهربان سال نوشمامخصوص مبارک.
موقع سال تحویل به یادهمه بچه های همدردی بودم.امیدوارم واسه همه سال خوبی باشه
خداروشکرامسال خوب شروع شد.
بااینکه چندروز پیش حوصله هیچی رونداشتم اما عیدواسم خیلی خوب بود وخداروشکرازاون حال بدخبری نیست.
خداروشکر
انشالا تن همه سالم باشه وهمه به آرزوهاشون برسن.
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
سال 92، سال خوبی بود اما سخت.سال سنگینی بود برایم، فکر نمی کنم در طول چند سال گذشته اینچنین سال سخت و پر مشغله ای را طی کرده باشم.سالی که خیلی خبر بد در آن بود، از مرگ مشاهیر دیارم گرفته، تا مرگ دوست جوان و همکارم، سالی بود که موفقیت هایم هم کم نبود، اما بازهم سال سختی بود.
در رستاخیز دوباره طبیعت و شکفتن جشن نوروز، برایتان اندیشه ای پویا، آزادی، سعادت و برخورداری از همه نعمت های خدادادی را آرزومندم.
بعد از چندین روز دسترسی نداشتن به نت، امروز بالاخره توانستم عرض تبریک را حداقل به موقع برسانم
شاد باشید در پناه حق
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)